Bugün kendimle ilgilenmek istiyorum, ne önerirsiniz?

Bu gün güya dışarı çıkacaktım ama tüm gece hastalıktan uyuyamadım ve şimdi arkadaşlarım bensiz geziyor, gelip alalım diyorlar ama duşa girmem saçlarımla uğraşmam akşamı bulur.

Bu yüzden bu günü kendime ayıracağım, bakım felan yani :)

Evet kızlarr neler yapabilirim ? :)


0|0
6|2

En İyi Kız Görüşü

  • bir kahve yap bir sigara yak paşa paşa iç :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ev için değil ama tam bir meditasyon olan kadınların vazgeçilmezi ! Alışverişe ne dersin ? :)

    0|0
    0|0
    • Alışverişi ruhen kötü hissettiğimde ilaç olarak kullanıyorum.

      Şuan bedenen kötü hissediyorum :)

  • sonunda duş almak kadar güzel bişey yok:D sırtını keselemeye gele bilirim:D

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 5

  • kalk duşunu al bi kil maskesi sıva suratına degajene sonra bi nemlendirici

    ağdan geldiyse ağda yap

    kaşını al

    tırnaklarını törpüle ojele..

    gelirsin kendine bişin kalmaz

    1|0
    0|0
    • Evet yaaa :)))

    • bide şu doyulan maskelerden aldım ben kokusuda bi güzel bide böyle soyuyorum onu yaa çok hoşuma gidiyo zevkli oluyoo

  • bende ıstıyorum ya:)

    1|0
    0|0
  • küvete sıcak su köpük..yat içine...

    1|0
    0|0
  • kuaförüne git kendini ona bırak

    1|0
    0|0
    • Kuaförüme yarın gideceğim, evde kendim neler yapabilirim :)

  • manikür yap, saclarına besleyici yağ sür evdeysen ve bir kahve yap otur tv karsısına..

    1|0
    0|0
    • Besleyici yağ ? bir tarifin varmı :)

    • Hepsini Göster
    • kızlar doktor tavsiyesidir badem yağının içine(50cc) 1 ampül bemix,1 ampül evigen,1 ampül bepanten(hepsinin kutusunda 5 er tane var iğne ampülü şeklinde toplan 12 lira tutuo) bu üçünden 1 er ampül kırıp banyo öncesi saça sürüp bekletince saçlar süper oluyoo..

    • Vayy, hemen not alıyorum, teşekkürler :)

Yükleniyor...