Kıl kuyruk arkadaşlar:)

ciddenokuyun çok merak ediyorum

arkadaşlar bir ortama yemek yemeye ya da birşeyler içmeye gittiğinizde yanınızdaki arkadaşınız gereksiz olduğu halde çatalını bıçagını bardağını garsonu çagırıp bunu değiştirin temiz değil derse ya da gelen yemeği sadece koklyıp bu taze değil sanırım ne zaman aldınız ne zaman yaptınız gibi sorular sorsa ne hissedersiniz ? bende kendimce titiz bir insanım ama bana gereksiz olduğu halde böyle şeyler yapmak görgüsüzlük olarak geliyo sanki paşa torunu egosunu tatmin mi etmeye çalışıyo yani ne bu ? (yanımdaki bunları yapınca ben onun adına utanıyorum)


0|0
0|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendi açından durum değerlendirmesine göre evet haklısın.

    Eğer aldığın hizmete para veriyorsan bunun en iyi şekilde yapılmasını arzu ve talep edersin .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Kendimden şüphe ettiren tiplerdir. Dışlamadığım fakat hoşnut olmadığım için mesafeli olduğum tiptir.

    cut.

    0|0
    0|0
  • Öyle insanlara sinir olurum.

    Öyle biriyle de, yemeğe falan gitmem, ortamın bütün havası kaçar çünkü...

    0|0
    0|0
  • Böyle bir arkadasın varsa tanıma tanıma hatta sen yere düşür ben gelir yerde tekmelerim:)

    0|0
    0|0
  • size katılıyorum ama adam takıntı yapmış olabilir veya size daha çok yalakalık yapmaya hani aklınca size çekici gelmeye çalışıyor mu acaba?

    0|0
    0|0
    • yok ya bunu yapanlar genelde bayan oluyo.. takıntı değil bu egosunu tatmin ediyo kendini önemliymişgibi çok biliyomuş çok titizmiş gurmeymiş gibi falan göstermeye çalışıyo. ben zaten biliyorum senin ne olduğunu neyin çabasındasın dimi :) çok kızıyorum ya

    • bunu yapan bayanlar genelde..

  • ağzının ustune yapıstırırım .D

    0|0
    0|0
  • temiz değilse söylemesi haklı.para veriyorsa ölçü çerçevesinde istediğini yapar

    0|0
    0|0
  • yapsın belki eğleniyordur.belki huyları öyle

    0|0
    0|0
    • bu da farklı bir bakış açısı tabi de ..eğlenmek değil dee sanki gurme edasıyla hareketler falan saçma.. bahsettiğimde öyle çok pahalı mekanlar değil yani en pahalı yemek 30 lira 30 lira için o garsonu ikidebir çağırıp bişeyler söylemek le eline ne geçer ki ben mi çok hassasım.. gerçi bazı garsonlarda çok ukala oluyo o da ayrı bir mevzu :)

  • Ben öyle adamlarla sıçmaya bile gitmem.

    0|0
    0|0
  • ortalık yerde bahsettiğin tarzda ve garsonla muhatap olarak değil de, işletmenin sorumlusuyla görüşüp uygun bir dille söylenebilir... kimse, kimseyi zor durumda bırakmamalı...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...