Yeni bir özelliğimi keşfettim, sizce bu iyi bir şey mi ?

Arkadaşlar dün kız arkadaşımla konuşuyorken pazar günü arkadaşlarla çorba yapacağımı söyledim ve çorbayı ben yapacağım bir an bir şey oldu bir anda çorba deyince aklıma tencere geldi tencereden etin pişirildiğini düşündüm sonra tencerede kuru fasulye olduğunu ve 72. koğuş filminde yavuz bingölün koğuşdakilere kuru fasulye yaptığını sonra herkesin donarak öldüğünü ve yavuz bingölün hülya avşara olan aşkını düşündüm hemen sevgilime 72.koğuşu izledinmi dedim olayları alakasız yerden birleştirebiliyorum sizce bu güzel bir şey midir ?


0|0
4|8

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hee cok güzel birsey hatta sen aslinda ileri zekali birseysin bunlar onun etkisi...Üfss Ne var bunda bu herkeste olabilen birsey bende de oluyor yani, tabi bazilari sen nasil birseysin ya simdi bu ne alaka diyorlar. Yani arkasinda pek birsey aramana gerek yok. :D

    0|0
    0|0
  • nasıl bir beyin bu ^^

    0|0
    0|0
  • güzel bişey bazen bende yapıyorum.. garipsiyolar beni ama seviyorum kendimi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Serbest çağrışım denen bir olgu var. Alaka var ki çağrıştırıyor, kurduğun alakayı kendin de ifade etmişsin zaten. Seni marjinal kılan bir durum yok yani gayet olağan herkesin yaşadığı ancak herkesin dikkate değer bulmadığı bir hadise.

    Sana mahsus bir özellik değil hatta bir kişiye özgü bir özellik bile sayılmaz; zihin gündelik olarak sayısız çağrışım yapar ve rastgele sandığımız, daldan dala atlayan, peşpeşe düşüncelerin zihnin sürekli olarak tetikleyen çağrışımlardan kaynaklanmaktadır.

    1|0
    0|0
  • İlk kez mi kullanıyorsun beynini ?

    0|0
    0|0
  • zihin böyle işlemez mi zaten? benim saksı da aynen böyle çalışıyor.

    0|0
    0|0
  • kafanı duvara vur hemen geçer

    0|0
    0|0
  • yemin ediyorum sende kendimi gördüm

    0|0
    0|0
  • neresi iyi beyninde devreler yanmış

    0|0
    0|0
  • Bende de böyle oluyor da, hiç senin gibi House kafasına girmiyorum. Nörotransmitter'ların 0,2 mV akım iletilecekmiş, onu da orana burana bulaştırmış.

    Beynin normal çalışma mantığı bu, daha önce hiç kullanmadın mı?

    1|1
    0|0
  • fotomotik hafıza herkezde var sıkıntı yok panpa ölmessin :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...