Yalnızlığımın ilk günü...Peki ya Sonra?

Arkadaşlar çok sevdiğim birinden vazgeçtim bugun onu unutmamın yani yalnızlığımın ilk günü.Onu gördüğümde onun da benden soğumasını istiyorum ne yapabilirim benden bıkması için?


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • ilk gün zor geçer dediler senin için inanmadım.

    elimde sigara ilk günü acıyla çekerken

    sabahı sabah ettim bir başıma.

    sonra yine aynısı

    hep zordu sensiz geçen günler

    anlamadılar geçmedi gemeyecekti

    ama bir şey vardı o aşktı

    acısıyla yandıgım sessiz sedasız geceleri

    karanlıgında bogludugum aşkımdı sol yanımdı

    0|0
    0|0
    • bunu şimdi yazdım ama aceleyle kelimeler kaymış :)) ama en iyi cevap diye yazmadım bunları.geçmeyen sevda için yazdım.

    • oo işte o ilk gece dedigin gibi akşam sigara aldm sabaha cikartmadı beni .birde ben askerdeyim iflahini s... Hayattan sogudum ama yapicak bişe yok mAlesef.s.s

    • zamanla herşey.askersen şimdi hayırlı teskereler.kafana takma yoksa geçmiyo askerde

Erkekler Ne Diyor 2

  • Hic bişey yapma gecen gun bende aynisini yaşadim. Zamanla oluyor akişina birak herşey yoluna giricektir;)

    0|0
    0|0
  • 1 günde birisini unutabiliyorsun demek ki...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...