Beyler hoşlandığınız kız size küfüretse?

Yalniz tamamen siz haksızsınız yani kızın zararına bir iş yapacaksınız kız söylüyor sizin kafa birtürlü basmıyor sülük gibi de yapışmışsınız çileden çıkarıyorsunuz o da suratınıza küfrü basıyor birçok insanın ortasında.sonra bu kız da sizden hoşlanmaya başlıyor onun da kafa iyi herhalde naparsınız?


0|0
4|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Biraz soğur fazlasıyla bağlanırdım.

    Bir daha dalaşırdım :))

    cut.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • hoş görürüm

    link

    1|0
    0|0
  • Eğer kızı gerçekten seviyor isem bana milletin içinde küfür etse bile kolay kolay vazgeçmem.

    Tabi hoş olmayan görüntüler ortaya çıkar ama vazgeçmem.

    1|0
    0|0
  • kafa atarım.sen olsan karşımda bana küfür etsen.

    0|0
    1|0
    • Çok iticisin

    • Hepsini Göster
    • Boşuna vaktini kaybetme o zaman asla olamazsın.hep böyle uyuz uyuz tavırların var

    • sana layık olan bu demek istedim.tavırlarımı bildiine göre beni iyi tanıyo olmalısın

  • Ohh bidaha etsene derim

    1|0
    0|0
  • ben soğurum bu tip durumlarda daha önce başıma geldi ..iyi bir kızdı ama ettiği küfür birdaha görmek bile istemedim ve görmedimde

    1|0
    0|0
  • kızların küfür etmesi beni tahrik ediyor.bence edebilir :)

    1|0
    0|0
  • valla kusura bakmada kıızn ne olursa olsun küfür etmesi seviyesizce bence kız trip atsa konuşmasa telefonlara bakkmasa daha çok anlarız suçumuzu ama küfür edince bir içimizden iiki yapmışım lan mala bak derizzz

    1|0
    0|0
    • La hoşlandığın kız olarak düşün sevgili değil.uzaktan seviyorsun

    • Hepsini Göster
    • Hahahaha vermezlerse kaçırırım

    • :D:D:D:D ssöle de pohçasını falan hazırlasxın ya benimsin ya kara toprağın ulannn de :D:D::D

  • olur öyle şeyler ya arada derim nolcak :)

    1|0
    0|0
  • napıyon la a mcıgım mı dicek :)

    yada napıyon la kanlı bezimmi dicek :)

    hep bizim küfürlerimizi söylüyolar az uğraşın kendinize küfür üretin arkadaş :)

    1|0
    0|0
    • Kanlı bezim! İyiymiş

    • Hepsini Göster
    • memelerımle doverım senı kufurunu sadece bana de :)

    • ama diğer strapondu onları almayım :)

  • Direk birakirim laf bile soylenmez

    2|0
    0|0
  • Hiç oralı olmam , yok sayarım.

    1|0
    0|0
  • çok güzel şeyler yaparım

    1|0
    0|0
  • küfürü nasıl bir mekanda ettiğine bağlı tamamen

    1|0
    0|0
  • ya kızlar küfür etmesin çok komik oluyor gülerim ben:D

    1|0
    0|0
  • yani yazık olmus kıza ne diyim

    1|0
    0|0
  • ağzına zıçarım bayanlarda küfüre ve o tarz konuşanlara katlanamıyorum

    0|0
    1|0
    • Yüzsüzlüğün de bu kadarı.çileden çıkarmayın insanı

    • Hepsini Göster
    • Sen okumamissin bile sordugum soruyu sazan gibi atlamissin

    • a evet simdi okudum anladım haklısın

  • haksız dahi olsam küfürü (özellikle herkesin içinde) tahammül edemem... ama bir kenara çekip sert bir şekilde uyarırsa eyvallah...

    0|0
    0|0
    • Maalesef öyle bir imkan yok o an

  • küfür eden kız iticidir benim için

    0|0
    0|0


  • sen bı dışarı gel derdim o an basardım tokatı nası hoşlanıyo lan yuh

    0|0
    1|0
  • Küfür eden kız he ne kadar benim için haydar abiden farksızsa bunu çekici bulan manyaklar da tanıyorum...

    0|0
    0|0
  • Tencere + Kapak işte

    0|0
    0|0
  • bende ona ederdim ya da tokat atardım

    0|0
    0|0
  • Gülerim ve döner giderim komik

    0|0
    0|0
  • küfür varsa ben yokum arkadaş !

    0|0
    0|0


  • çok ayıp! :(

    0|0
    0|0
  • Görüşmem asla..

    1|0
    0|0
  • yapışırım dudaklarınaaaa :D

    1|0
    0|0
    • Oyhş!

    • Hepsini Göster
    • :) geçmiş olsun

    • thank's

  • o kız bitmiştir benim için..

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bu sitedeki erkeklerin hoşuna gider diye düşünüyorum :).Bir gece bir üye sıradan hepsine küfür ediyordu burada yanılmıyorsam ve bir kadında okadar alkışladılarki onu anlatamam.Sevinirlerdi hatta etkilenirlerdi.Erkekler hanım kadınları sevmezler.İdda ederler sevdiklerini ama yalan.Inan bana :).

    1|1
    0|0
    • Aynen öyle.internette herkes mükemmellik abidesi gibi

    • yalanlara inanma.Küfür edeni seviyorlar, açanların peşinden gidiyorlar, kendileriyle çelişiyorlar.Bir tane üye tanımıyorum burada olduğu çizginden giden.1 tand bile .Keşke bir tane görsem ve desemki aha bu ne kadar düzgün bir çizgiden gidiyor.Yok.Yalanlara inanma.Bunuda dediğimde kızıyorlar :).Kızsınlar :).İyi paylaşımlar.

    • Umursamıyorum zaten onları.komik görünüyorlar

  • ben hiç küfür etmem hayatımın hiç bir alanında hiç alışkın değilim etmeye de duymaya da

    umarım sevgilim eşim falan öyle küfürcü olmaz ve bana etmez eğer ederse soğurum sanırım ya çok kötü olurum :(

    1|0
    1|0
    • Kastım küfürbazlık değil ama insanın da kendini kaybetmesini sağlamak lazım

    • Sağlamamak

  • bir kız küfüredeceğine kendini damdan falan atsın daha iyi bence

    0|2
    1|0
    • Atsın ben onu yakalarım -.-

    • Hepsini Göster
    • insana o dediğini sizin oralarda yaparlar. bizim ortamlarda kimse kimseyi şeetmez, sevişilir bizde, seks yapılır :))

    • Tamam yürü git allahın delisi

  • Ayh terbiyeesiiiiiiz,çarparim agzina 2tane mkfkfk

    0|0
    1|0
Yükleniyor...