Arkanızdan konuşan kişiye ne yaparsınız

arkadaşlar benim halamın oğlu sürekli insanların arkasından konuşuyor ve küfür ediyor onları görünce de çok samimi davranıyor.her zaman bizim sülalemizi kötülüyor ve kendi sülalesini övüyor.bugün onlara gittim o ve babası sürekli bizi kötülediler bende elimden geldikçe cevaplarını verdim.sizce o bize geldiğinde onu rezil mi edeyim yoksa bir şey söylemeyeyim mi?


0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • Tak bıçağı

    0|1
    0|0
    • en son onu yapıcam

    • Hepsini Göster
    • çekinmiyorum ben kimsenin kalbini kırmak istemiyorum ama bazen gerçekten kötü olmak gerekiyor çok saol :)

    • Bi bak bakalım sen tavrını koyunca değişme olacak mı ona göre onların anlayabileceği dilden konuşabilirsin. Rica ederim

Kızlar Ne Diyor 2

  • şakayla karışık arkandan konuştuğunu bildiğini ve arkanda takılmaya devam etmesini söyle.

    0|0
    0|0
  • Yav he he de geç. Cahille tartışılmaz.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Yüzüme konuşacak cesareti yoksa bir şey yapmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...