Canınızı yakan sevgiliyi hangi sözlerle uğurlarsınızz?

Canınızı yakan sevgiliyi hangi sözlerle uğurlarsınız?


0|0
9|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • Abbas yolcu bağlasan durmaz.. benden bu kadar :)

    0|0
    0|1
  • Hoşçakal demek isterdim ama canımı yakıpta hoş kalmak olmaz. Hadi eyvallah der noktayı koyardım sonra ne yazarsa yazsın çokta tınne

    0|0
    0|0
  • Güle güle..

    0|0
    0|0
  • S*ktr gödelek .

    0|0
    0|0
  • Hadi şimdi s*ktir Diyorum.

    Ben demeyi öğrendim de onlar s*ktirmeyi öğrenemedi...

    0|0
    0|0
  • canımı yakmıssa zaten beni haketmiyodur hiç bir sekilde hiç bir sey demem

    - bitti.

    yeterli bence

    0|0
    0|1
    • Bende senin gibi düşünüyorum , 2 cümleye bile çok fazla . hatta daha daha fazla silip geçiceksin abicim ... o kadar .

    • Hepsini Göster
    • Vala ne yalan söliyim öyle aptal odunlar çok , ben erkek olduğum halde kabul ediyorum bak sen düşün .

    • hak verdigin için saol ama gercekler bunlar elimizden bisey gelmez

  • hoşcakal. sanırım daha fazlasina kullanmaya gerek duymam. duymadm da.

    0|0
    0|2
    • Bence o kadar nazik olmaya bile değmez . Sonuçta canın yanmış yani ..

  • Hasssssssssss iyidir :D

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 7

  • Benimle oynama söyledim sana, şansını zorlama uğurlar olsun.

    0|0
    0|0
  • gıdıse uzuluyorum ama yuruyusune hastayım baby

    0|0
    0|0
  • Hoşuma gitti derim bir daha yap derim ağır mazoşistimdir

    0|0
    0|0
  • selda bağcan ile uğurlarım

    0|0
    0|1
  • sıradaki gelsin derim .

    0|0
    0|0
  • sana tavisyem git en yakın arkadaşına teklif et bu yaratıklar ihanet içinde bile birbirlerine gülümser toplu halde gezerler veya sınıfın okulun veya dünyanın en güzel kızını bul umursama seni sevmeyen kız o zaman kölen olur böyle çalışıyor kafaları

    0|0
    0|0
  • dostum bir kızı çok sevdim reddecek diye çekindim tam bir yıl içimdeki fırtınaları dindiremedim diye açıldım bir hafta kadar sonra ne olduğunu anlamadığım bir halde beni terketti.çok uğraştım anladım ki gitmeyi kafaya koymuş dedim ki:Allah seni korusun kimseden sevgi dilendirecek kadar düşürmesin İnşallah benden daha iyilerini bulursun(bunları kalbime demedim tabi amacım yine bana dönmesiydi) herneyse sonuçta son sözlerimdi. şimdi gelecek olsa bile ben istemem çünkü toparlanmam bir ay sürdü

    0|0
    0|0
    • Sen harbi sevenlerdensin hocam , allah sabır versin nediyim , herşey gönlüne göre olsun ..

Yükleniyor...