Bundan 50 yıl sonrası için gözünüzün önüne nasıl bir yaşam tablosu geliyo?

Akşam ezanına kadar mahallede saklanbaç,yakar top gibi oyunlar oynayan,terlikli,lastik ayakkabılı,salça ekmek yiyen,dizleri yara bere içinde ki çocukluğumu gün geçtikçe daha çok özlüyorum,gelecekten korktuğumuz için belkide geçmiş her zaman güzel ve her zaman bizim görünüyo,iş kaygıları,kendini keşfetme,hep bir yerlere yetişme çabası,belki evlilik,belki baba anne olmanın sorumlulukları,wc de gizlice adult dergiler okurduk falan,denize gittiğimizde güneşlenirken farketmeden çadır kurardık:)şimdi face var telefon var herkes birileriyle ilişkim var diyebiliyo,10 yılda neler eklendi hayatımıza,ne yasaklarımız vardı ayıplarımız falan şimdi bakıyorumda herşey banada normal geliyo,sorum şu bundan 50 yıl sonrası için neler değişir nasıl tip insanlar olur?düşününce ne geçiyo aklınızdan merak ettim:)


0|0
4|0

En İyi Kız Görüşü

  • eskiden insanlar daha hoş görülüymüş

    daha sıcak, daha samimi

    şimdi soğuklar, mesafeliler, tahammülsüzler

    bundan 50 yıl sonra da daha iyiye gideceğini sanmıyorum bu konuda hiç umudum yok ne yazıkki

    eskileri özlemeye devam eder tüm nesiller bence.

    0|0
    0|0
    • evet ama oda tuhaf,eskiden face vardı abicim falan gibi muhabbetler:)

    • Hepsini Göster
    • cine5 içinde ne geyik dönüyordu etrafta saçma sapan cümleler ne gülerdik :)

      mandalina ve portakal kabukları sobanın üzerine konur ev güzel kokardı :) ya da dediğin gibi en yakındakinin gözüne fışkırtılırdı :)

    • hayat işte...

Kızlar Ne Diyor 3

  • bi teknem olsun ve denizde yaşıyım istiyorum o yaşlarda

    0|0
    0|0
  • O kadar yasayacagımı dusunmuyorum.

    0|0
    0|0
  • Mezarlık, toprak felan geliyor gözümün önüne.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...