Bunu yapsa ayrılır mıydınız?

Aldatmıştı ayrıldınız,ayrılırken onada aldattığı kişiyede sövdünüz falan ikisinide hayatınızdan çıkarttınız.Sonra affettiniz ama çünkü çok seviyodunuz falan ama onunla yeniden görüştüğünü öğrendiniz,aslında tam görüşme değil o bunun facebookta falan durumlarını beğenmiş mesaj atmış sizinkide umursamaz cevap vermiş ama siz onu silmiştiniz onun facesinden naparsınız bu durumda ayrılırmısınız?


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Hemde Düşünmeden.Sıçmış İyice Ama Nedir Bu Sevgi Dostum.

    Sen Kendine Neden Yazık Ediyorsun Hiç Değmeyen Birisi İçin.

    0|0
    0|0
    • aslında tam görüşmüş sayılmazlar bayramda görüşmüşler kızda buna annem telefonumu aldı yazmış buda banane falan yazmış

    • Hepsini Göster
    • bi sorun yok sadece haklı oluğ olmadığımı mrak ediyorum veya fazlamı abarttım

    • Haklısın Tabi Sonuna Kadar.Merak Ettiğim Madem Ayrısınız Ne Diye Soruyorsunuz.(:

      Yanlış Anlamayın Ama Arkadaş Ayran Gönüllü:

Erkekler Ne Diyor 9

  • aldatmışsa ayrılırım

    0|0
    0|0
  • Denenmişin denenmişi olmazzzz...

    0|0
    0|0
    • ne?

    • Yani az önce bir ark da dedim sanada soyleyim,

      Eski sevgiliye dönmek, duşa girmeden önce çıkartın donunu duştan sonra geri giymeye benzer.

  • Seni aldatan birine, ikinci bir şans vermen tuhaf doğrusu

    0|0
    0|0
  • 1.si eski sevgilisine mesaj attığı anda kapının önünde bulurdu kendini...çünkü bunu tekrar yapabilirdi...

    2.si tekrarda yapmış zaten demek ki 1.maddede haklıyım...

    o yüğzden aldatanı asla affetmemek gerekir...

    0|0
    0|0
    • ama banane yazmış

    • en başta aldatmadı mı...sık biraz bakalım eski sevgiilisinin kollarında buluyormyu bulmuyormu kendini

  • Ne ayrılması ona Yol döşerim ki rahat yol alabilsin :)

    0|0
    0|0
  • evet ayrılırdım

    0|0
    0|0
  • Ben sevişirim gidip. Nedense seviştiğim zaman dünya duruyor.

    0|0
    0|0
  • g.tüne tekmeyi atarım valla

    0|0
    0|0
  • Agzını yuzunu sıkerim adam olsun serefsız

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • bi kere sen kızın fcesi sewglnden silmişsn.O da tekrardan eklemiş weya kabul etmiş her nyse..Umursamaz tawrnı takınmasının sebebi sensin anlıycağn senin göznü boyamaya çalışıo bir yandanda kızla görşçek seni de idare edick canm.Birs uyank olun allh aşkına yawff ://

    0|0
    0|0
    • benimiki banane yazınca kız cevap vermemiş bilmiyorum ya görüşüyolardır mutlaka

    • Hepsini Göster
    • Ama bence bunda ayrıntıyla uğraşmaya gerekyok herşey ortada değilmi?

    • aynen senin drumun ayrı bir mesele fazlasıyla net.Ayrıca seninkisi kendini baya baya kurnaz zannetmiş çok uyuz bir tip :))

  • aldatan birine 2. şans vermen doğru değil. içinde hep bir şüphe hep bir sru işretleri kalır. boğuşur durursun. iyisimi bir an önce ayrıl..

    0|0
    0|0
    • çokmu abarttım sonuçta kız buna annem telefonumu aldı yazmış oda banane yazmış

  • ikinci sansi vermek bile bir hata

    umursamaz cevap vermis diyorsunda.. cevap vermesi bile bir ayrilik sebebi bence. Hic umrunda olmasaydi cevap vermez olur biter yani icinde bir korku olur..

    0|0
    0|0
  • bi b*k olmaz tatlım benzerini yaşadım ve ayrıldım yüzüne bile bakmadım yalvardı bakmam. gecenlerde mesaj atmış buna kinimi bikez daha yansttım ne yasattysam yasadım için rahat olsun dedi..pişman.bu konusmanın ardından saydrdıgım halde hala bana sosyal agların hepsnden istekler gnderyor daha çok koşar..bu olay yasanalı 2 yıl oldu gecen gun daha istek gndermiş konuşmak için avucunu yalar ;)

    0|0
    0|0
    • Vaay benimkide geçen hafta mesaj attı buluşmak istedi falan bende çok soğuk konuştum ama şimdii pişmanım biraz çokmu abarttım sonuçta kız buna annem telefonumu aldı yazmış oda banane yazmış

Yükleniyor...