En sırrınızı kime açarsınız ,dert ortağınız kimdir????

En sırrınızı kime açarsınız ,dert ortağınız kimdir?

Güncellemeler:
En çok sırrınızı olacak orası

0|0
1415

En İyi Kız Görüşü

  • sırrına göre değişir ki

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 15

  • Rabb'im bütün sırlarımı benden bile iyi biliyor zaten. Fakat insanlar arasında sırrımı en çok (belki de tek) hayatımın kadını olacak insana anlatırım. Çünkü biliyorum ki; ''Bir erkeğe, Allah (c.c.)'a imanından sonra en büyük fayda, sâliha bir eşten gelir.'' vesselâm.

    2|0
    0|0
  • söyletme beni

    açarsam derdimi

    miker derdini.

    0|0
    1|0
  • var cocukluk arkadaşım ona ama yinede herşeyi değil

    0|0
    0|0
  • en sırrınızı derken

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadaşıma

    0|0
    0|0
  • Her şeyimi paylaştığım 1-2 kişi var onlarla konuşurum

    0|0
    0|0
  • bende anlatmam ne anlatçam herşeyimi:)

    0|0
    0|0
  • genelde kimseye açmam.

    0|0
    0|0
  • Hiç tanımadığım birine. Birbirimiz hakkında en ufak bir detay bile bilmiyoruz. Sadece telefondan, ağzıma geleni sayıyorum.

    0|0
    0|0
  • kendi kendimi yer bititirim

    0|0
    0|0
  • biz üç kişiyiz :) annem babam kardeşim :) bundan başka kimseye anlatmam :)

    0|0
    0|0
  • kahveci halil abi

    0|0
    0|0
  • Sevgilim tabi ki de..

    0|0
    0|0
  • 1-2 yakın arkadaşıma dostuma ;)

    0|0
    0|0
  • hıc sır tutamam herkese anlatırım en kötu huyumda bu kendımde sevmedıgım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Bir tane arkadaşım var ona anlatıyorum oda aynı şekilde bana anlatıyor.

    0|1
    0|0
  • sanalda arkadaşıma anlatıırm

    0|1
    0|0
  • Kimseye özelimi anlatmam.

    0|0
    0|0
  • 2 tane en yakin arkadaşlar uar onlarla paylaşirim herşeyimi

    0|0
    0|0
  • En yakın arkadaşıma anlatırım sadece.Arkadaştan fazlasıdır zaten O benim gözümde.

    0|0
    0|0
  • Bşr ben bilirim bir de Allah.

    0|0
    0|0
  • Hep bir ketum tarafım vardır.En yakın arkadaşım dostum olsa bile.

    0|1
    0|0
  • kuzenıme

    .

    0|0
    0|0
  • Hepsini babama açarım ilk.

    Ondan daha da guvenılır bırı yok.

    0|0
    0|0
  • Hiç kimseye açmam

    0|0
    0|0
  • düzeltmişsin ama gene anlatım bozukluğu var:) sırlarınızı en çok kimlere anlattırsızınız / kimlerle paylaşırsınız.

    0|0
    1|0
  • Sımdıkı ınsanlara sırrını vermıceksın

    Cıkarcı oluyolarlar

    Ilerde ıstedıklerını almak ıcın ya da alamadıklarını ıllakı o sırlarını acıga cıkartır bu ınsanlar

    böle seylerle karsılascagıma ıcımde saklarım daha ıyı yanı

    0|0
    0|0
  • Kimseye sırrımı, derdimi anlatmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...