Hayat çok sıkıcı gelmeye başladı ?

Arkadaşlar önceden nebiliyim yaşamayı seviyordum . Şimdi herşey monoton oldu hayat enerjimi kaybettim yani herşey çok skıcı gelmeye başladı dışarı çıkasım yok her gün aynı yani ne biliyim artık sanki yaşamak istemiyor gibiyim sizcede öyle mi nedir bu durum ?


0|0
4|0

En İyi Kız Görüşü

  • hayatta ufak bir zorluk gördümü insan hemen sıkılır doğal olarak. hayat zor ,çok sıkıcı, monoton ,hep aynı falan filan. kimin hayatı hergün farklı bir şeylerle geçiyor ki zaten. bir süre sonra herkesin hayatı monoton bir hale gelir. hem şu yönden düşün allah seni deniyor olabilir böyle gaflete düşürerek isyan edip etmiyceğini test ediyo olabilir. yani . dua et bol bol .

    not: hacı hoca falan değilim ama allah korkusu olan herkes bunları yapmalı yani bu dünya gelip geçici sonuçta :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • herkeste olabılen bı durum bu herkez benzer bunalım yaşar kaçıp gıtmek ister ama hayata kaldıgı yerden devam eder bu ancak mutlu olmayla gecen bı hıs mutsuz insan yasamaktan zevk almaz

    0|0
    0|0
  • kaldır at kendini denize değişiklik olsun ;)

    0|0
    0|0
  • Yeni insanlarla tanıs, yeni yerler kesfet yenilik getir hayatına.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...