En azından hoşlanır mıydınız?

okulda sürekli bakıştığınız ama hiç konuşmadığınız bir kız sizi okul çıkışı durdursa ve seni seviyosum dese (kızda güzel ama biraz dağınık ve ruhsuz gibi görünüyo ama aslında eğlenceli ve komik biri) hoşlanırmıydınız en azından ? onu tanımayı denermiydiniz?


0|0
1|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Belli olmaz soruşuna bağlı.

    0|0
    1|0
    • şöyle düşün seni sevdiği açıkça belli labali değil ki bariz ortada

    • Hepsini Göster
    • tamam peki sen karar ver ilerde bu günü hatırlayıp İçinde ukte kalmış olmasımı daha iyi yoksa gerçeği öğrenip rahatlamakmı ? Bak sen kalbinin sesini dinle beynini değil.

    • anladım.. :)

Erkekler Ne Diyor 13

  • bu kız çok tanıdık geldi kardeş.sana nacizane bir abi tavsiyesi bu kız pat diye seni seviyorum demesin.sevgi o kadar çabuk tüketilen bir şey değil.çocukla konuşmaya çalışsın bu kız önce.ne biliyim bir hocadan dert yansın,müdürü çekiştirsin bir konu açsın ve gülümsesin.hem böylece birbirlerini daha iyi tanırlar gerekirse spor muhabbetine bile gir.bunları da mı ben söyliyim:)

    0|0
    1|0
    • çocukla aynı sınıfta değildik ve onla yakınlaşmamı sağlayacak ikimizinde yakın olduğu arkim yoktu!

    • kardeş zaten muhabbete arkadaş vasıtasıyla gir demedim.çocuğun karşısına pat diye çıkıp seni seviyorum diyceğine önce bu muhabbetlere gir dedim.böylelikle çocuğu azcık daha tanıma imkanın olur.çocukğun sana meyili varsa muhabbeti uzatmaya çalışır zati.haydi kolay gele

  • hiç umrumda olmazdı.

    0|0
    0|0
  • sevıyorum yerıne senı tanımak ıstıyorum dıyıp agırdan alsan olmazmı .soruna gelırsekte hareketlerı benı etkılerse neden tanımak ıstemıgım.

    0|0
    1|0
  • vay vay vay :) severmıste :) daha az önce kanka gıbı sanıyom cıddı olmucaksa cıkmam dıyordu bırılerı :D

    0|0
    1|0
    • seviyodum be benle çıkmadı evet işte neresi yanlış

    • Hepsini Göster
    • ettim ya bee :D

    • gördum mesaj attım:D

  • yok terslerdim

    0|0
    1|0
  • Eğer hayatımda biri yoksa kesinlikle bir şans verirdim...

    0|0
    1|0
  • Guler gecerdim

    0|0
    1|0
  • İçinde bulunduğum ruh haline bağlı.

    0|0
    1|0
  • üstüne atlardım heralde :)

    0|0
    1|0
  • lisedeyken derslerden dolayı yapmazdım. ama o kız sen olunca bir kez daha düşünürüm.

    0|0
    1|0
  • biri bana yapmisti baya hossuma gitti ... ozgur kiz olacam diyorsan :)

    0|0
    1|0
  • bu kız sen mi oluyosun asdfgh

    0|0
    1|0
  • cebimden döner bıçağını çıkarıp kellesini alırdım

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bu çok genel 1 soru evt güzelsn ama karşıdaknn beğenisni nerden bilelm ya da ne istedğini nelerden etkilendiğini sadece kendin ol yeter kısmetnde varsa görür seni yoksa da uzayabildiği ladar kaçar:)

    0|0
    1|0
    • oda ilgileniyomuş izlenimi veriyodu yaa:/

    • Hepsini Göster
    • kız gibi davrn ama teklf etmek erkğe daha çok yakşr unutma bunu

    • ya çıksak o kadar yakışırdık ki herkez diyo sınıfımdan, bazıları hatta şu ana kadar en çok yakıştırdığım insanlarsınız diyo :/

Yükleniyor...