Büyük bir aşk yaşadınız fakat bir şekilde bitti ve sonra evlendiniz. mutlusunuz ve birgün ...?

büyük bir aşk yaşadınız fakat bir şekilde bitti ve sonra evlendiniz. mutlusunuz ve bir gün karşı daireye yeni bir aile taşındı. evet bildiniz büyük aşkınız evlenmiş ve artık komşunuz. ne olur?


0|0
5|28

En İyi Kız Görüşü

  • Evlendiysem her şeyi geride bırakmışım demektir eşimle konuyu paylaşır hallederdik bir şekilde.

    Acı aşk diye bir film var izle derim konusu tam da bu :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • hımm komşum olması güzel ama eşim daha güzel o geçmiş oldu

    link

    0|0
    0|0
  • az dur profil resmine bakıyorum...

    hiç bişi olmaz normal şartlarda.şartlar değişirse değişime ayak uydururum herşey olabilir

    0|0
    0|0
  • Soruya cevap vermekle geçireceğim süreyi resmine bakarak geçirmeyi daha faydalı gördüm.

    Hatta biraz uzatıp mesai bitene kadar bile bakabilirim.

    Eski aşk eskide kalmıştır. Ama madem bu kadar yakınıma geldi bir ekmek çıkarmı diye etrafında dolaşırım yalan yok. :)))

    0|0
    1|0
  • N eolur ..ben sana bir şey söyliyeyim mi ne olacağını ancak Allah bilir :) Ama neden dişi sinek koydun nick kii sineklere sempati beslemeye başladım seni gördükten sonra ;)

    0|0
    0|0
  • nolcak kaldığı yerden devam eder :)

    0|0
    0|0
  • Bir şey olmaz. Çünkü eşim olmuşsa kişi saygımı kazanmıştır. Saygımı kazanan bana güvenen kimseyi ne aldatırım ne de yarı yolda bırakırım. Hele de daha önce beni yarı yolda bırakmış biri için kesinlikle bırakmam. Eşiyle konuşurum ama eski sevgilimle hayatta konuşmam.

    0|0
    0|0
  • 90ların Brezilya dizisi vardı Yalan Rüzgarı diye o geldi aklıma... Allah korusun sonunda birileri mapus damlarında ya da toprak altında olabilirr ^_^

    0|0
    0|0
  • Valla çok tehlikeli bir durum :) önemli olan nasıl ayrıldığınız mesela benim aşık olupta bizim dışımızda gelişen olaylardan ayrıldığım sevgilim vardı onunla aynı durumda kalsam aklım hep karşı evde olurdu :)

    0|0
    0|0
  • 2 kız 1 oglan olur

    0|0
    0|0
  • hayal dünyasına hayran kaldım.

    0|0
    0|0
  • sıtenın havuzunda karsılasmayalım

    0|0
    0|0
  • felak ve facia olur kahrolurum resmen deli olur o evden taşınırım

    0|0
    0|0
  • ne olur ? çok süper senaryo olur bence :)

    ( bu arada beni eklemen lazım cosmos bizim arkadaş olmamızı istiyor)

    0|0
    1|0
  • merhaba dişisinek.. eklersen sormak istediğim özel bir şey var.. istersen soruma cevap vermeden engelleyebilirsin. ısrar ve başka türlü rahatsız edici bir davranışım olmayacak. niyetim o değil. konu başka.

    0|0
    0|0
  • çok film izliyorsun sen yaa bu nasıl kötü bir senaryo ancak senin gibi hayalperestlerin zihninde olur bu gibi şeyler :))) SEMPATİK ÇOCUK'dan DİŞİ SİNEĞ'e dünyaya,gerçeklere dön lütfen :))))

    0|0
    0|0
  • sen yine bugun yeşilçam filmimi izledin bakim sana kaç defa yasak demedimmi. izliyon izliyon hayal kuruyon !

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun senin evliliğinden bir hayır bekleme derim

    0|0
    0|0
  • çok güzel bir film senaryosu olur :)

    1|0
    0|0
  • Ne olsun istiyorsun?

    0|0
    0|0
  • Bir kadınla berabersem diğer kadınlar çoktan toprak altına dolmuştur :)

    0|0
    0|0
  • barbeküye cagırırm bahcede :)

    0|0
    0|0
  • hiçbirşey olmaz yaşanmış bitmiş

    şimdi mutlu bir evliliyim var

    onu görmem bilee

    0|0
    0|0
  • Bura da da buldu beni şıllık derdim.ağzını yüzünü silerdim

    0|0
    0|0
  • hiç bir şey olmaz sonuçta ben evlenmişim o da başkasıyla evlenmiş ben kendi mutluluğuma bakarım ;)

    0|0
    0|0
  • evlendikten sonra ben kimseyi gözüm görmez

    0|0
    0|0
  • İllaki beklenen son olur, sevişiriz.

    0|0
    0|0
  • oradan uzaklaşırım sanırım... ne kadar mutlu olsam da rahatsız eder onun yakınlarımda olması...

    0|0
    0|0
  • Medcezir izlemiyosun sen anlasilan? Ya da ordan çaldın : )

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ayrılan hayatların bu kadar dipdibe yaşanmasından kim olsa rahatsızlık duyar elbet ama yapacak birşey yok..Düşünmemeye ve kafaya takmamaya çalışırım..

    0|0
    0|0
  • hic bir sey olmaz.soyle sorulara nasıl sınıır oluyorum yaa.normal sartlarda evlıysen dıgerını bıtırmıssın demektır eskı sevgılıyı gorunce hemen bır sey mı olmalı.

    1|0
    0|0
  • Hiç bir şey olmaz. Ne olabilirki ? çok çok umrumda olmaz yani yaşanmış ve bitmiş herkes ayrı yoldan gitmiş...

    0|0
    0|0
  • Benim için sorun olmaz da eşler kıskanç çıkarsa fena :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...