Daha önce hiç fal baktırdınız mı?

Öncelikle fal baktırmanın, bakmanın dinimizde günah olduğunu tekrardan hatırlatmak istiyorum .. (En azında benim inancıma öre günah sizin inancınız nasıl benimsemiş onu bilemem) bende baktırdım çoğu kişi gibi ama hep 3-5 yıl sonrası hakkında konuştu. Baktıranınız varsa sonuç ne oldu söylenen bazı şeyler gerçekleşti mi yoksa sallayıp uydurma şeyler mi?


0|0
8|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Yanlış anlama ama , dinin p*rno filmlerdeki sekreter fantazisi gibi , böğrün açık poz vermeyi günah saymıyor mu ? Niye işimize geldigi gibi yorumluyoruz ya da işimize gelmedigi ,hazzetmedigimiz detaylarda inanc sınırlarından bahsediyoruz acaba :)

    1|0
    1|0
    • Sen benim giyinişimi ve dini görüşümü yargılayamazsın ayrıca burada çok daha farklı bir konudan bahsediyoruz , insanların görüşleri ile ilgili değil

    • Yargilamiyorum ki , sadece mantigini anlamaya calisiyorum . Neyse konunu saptirmiyim , hayir fal baktirmadim cunku sacma , gereksiz ve anlamsiz bir olay.

    • Emin ol bundan sonra yaptığın iyi ya da kötü hiç bir yorumun önemi yok sağol .

  • samimi bir bayan arkadasim vardi o bana bakardi birkac dedigi cikti yani ama hemen degil yinede. bir söz var

    fala inanma falsiz kalma diye :))

    0|0
    0|0
  • arkadaş arasında muhabbet olsun diye baktırdım. ne söylediklerini bile hatırlamıyorum ciddiye almıyorum çünkü.

    0|0
    0|0
  • hiç baktırdığımı hatırlamıyorum çünkü içmiyorum

    0|0
    0|0
  • 2 yıl falan önce ölüm haberi alacaksınız sevmediginiz bir kişiden ama bu sizi fazla etkilemeyecek dedi r.t.e annesi öldü...valla bu tuttumu tutmadı mı bilmiyorum ama bir açıdan bakınca illaki bir ölüm haberi gelecektir çevreden ünlülerden falan yani...

    0|0
    0|0
  • Öncelikle ben fal tarzı şeylere inanmıyorum.Bir kere eski sevgilimin zoruyla baktırmıştık tarottur kahve falıdır falan. Evlilik görüyorum dedi 1 ay sonra ayrıldık :D diğer attıklarınında hiç biri tutmadı zaten.

    0|0
    0|0
  • fal baktırmak günah ben baktırmam hiç baktırmadım desem yalan olmaz ama ben bakabiliyorum bu çok kötü bir özellik

    0|0
    0|0
  • baktırmadım inanmamda baktıran insanlada işim olmaz cahil cemaatçinin tekidir

    0|0
    0|0
  • kız guzel olunca yorumlarda cok oluyo.DDD

    0|0
    0|0
    • bu kız mı güzel ? abi güzellik anlayışınız batsın ya :D

    • Hepsini Göster
    • Öncelikle teşekkür ederim kurabiye canavarı. Güzellik görecelidir. beni beğenmemiş olman emin ol çokta bir yerlerimde şimdi sen beğenmedin diye kendimi atıcam çekyattan ;D ulan Allah seni tipinle sınamasa kendi resimlerini koyarsın çavo seni :DD

  • baktırdım bayada gerçekler falan çıkmıştı

    0|0
    0|0
  • gelecek okumak hiçbir varlığa vahşedilmemiştir. onun için baktırma ihtiyacı hissetmedim hiç

    0|0
    0|0
  • salla inancına göre fala inanmak zaten ciddi günah geç asla takma kafayı

    0|0
    0|0
  • inanmam öyle şeylere ben

    0|0
    0|0
  • falcı bir kadın çizdik ve birazda hurafe ne kadar da inandırıcı oldu

    0|0
    0|0
  • yok o kadar gerzek degilim

    0|0
    0|0
  • baktırdımda tutmuyor

    0|0
    0|0
  • Baktırdım doğru şeyleride söyledi bildi yani

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Fal baktıranın inanmasa bile 40 gün ibadeti kabul olmazmış... Allah'ın yazdığı kaderi hiç sayıp O falcının söylediklerine inanıp ona göre yaşayan insanlara cidden anlam veremiyorum. bugün annemle komşumuz kahve içti. annem fincanını kapattı ben hemen geri açtım fincanı. inanmasan bile baktırmayacaksın..

    0|1
    1|0
  • bu profil fotosunu çekmek için çok uğraşmış olmalısın

    0|0
    1|0
    • Yok be canım bir çekimlik sana koydu sanırım biraz :D allahım ne yanık insanlar var ya reziller sizi

  • Arkadaşlarımın zoruyla baktırdım birkaç kere..

    Hiçbir şeyimi de bilemedi hiç biri,bilebileceklerine de inanmıyorum zaten.

    0|0
    0|0
  • ben günahından değil ama falcının benle ilgili seyleri bilebilme yeteneğinden ürktüğüm için korkudan baktırmıyorum. bazı arkadaslarıma geleceği ile ilgili söyledikleri çıktı. çok ıyı bakan var ama cafelerde fal bakanlardan bahsetmiyorum tabiki :)

    0|0
    0|0
  • ben güzel bakarım çıkıyo derler

    0|0
    0|0
  • Bir arkadaşımın ablasına kahve falı baktırıyordum ayda bir kere mutlaka. Çoğu şeyi doğru tahmin etti, dedikleri hep çıktı. Ama kız rüyasında üç harflileri görmeye başladıktan sonra bir daha fal bakmadı.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • ilk baktırdığımda tuttu. ikincisini başka birine baktırdım dün. pek inandırıcı değildi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...