Sevgilimin ailesinin laflarına uyuz olmaya başladım ne demeli bu duruma ?

ya bir olay oluyor mesela kavga ediyorz annesi beni arıyor oğlnu anlatıyor işte bak onun gibi seni seven bulamazsın felan. birşey olsun onu bırakan kız salaktır dedi geçen ablası. cok sinir oldum gerçekten bigün patlıcam ama nezaman gülüp geçiyorum şimdilik. siz napardınız ?


0|0
511

En İyi Erkek Görüşü

  • cıvık bir ilişki

    1|0
    1|0
    • artık ne haltsa sanki dersin oğuları pradd pit :D güldğüme bakma harbiden bigün tekmeyi basıcam.

    • üzgünüm ama beni hak edecek kadarda değil oğlunuz de :D:D hepsine kapak olsun çek git ^^

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 10

  • Tohumuna paramı saydık lan.Al eteğinin altına sakla aman bişey olmasın.Altın mı sıçıo bana sanki.Defol git yelloz karı demeyi ihmal etmezdim :))

    0|0
    0|0
  • ya akklı cocuk ansına gazı veriyo anasıda sözde onu kıymetini bil die laf yapıyo kendilerini akkılı sanıyolar senide salak yerine koyuyolar sözde:))

    0|0
    0|0
    • sözde anca işte bir laf daha etsinler görürler salağı.. birde diyor annesi bak benim oğlm diye demiyorum cok sevdğine düşkündür işte onun gibisinde bulamazsın diyor aslında anneside beni istiyor ama övmeleri sinirlermi bozuyor.

    • sende annene deki ara onları beni öv ozamanlar sacmaladıklarını anlarlar

  • b.kunu çıkartmışsınız ilişkinin

    0|0
    0|0
    • bizle ne alaka ailesinin densizlği değilmi ?

  • diyeceğin tek şey s.k.mden asağı kasımpaşa taşağı*et ne takıyorsun ya

    1|0
    0|0
  • Sevgilin de amma ana kuzusu imiş her şeyi annesine mi anlatıyor ?

    0|0
    0|0
    • evet her haltı anlatır. nefret ediyorum o huyundan bin defa dedimki kanlı bıçaklıda olsak aileler girmesin işin içine al girince böyle oluyor işte sevmesem ayrılcam .

    • Evlenince aynı evde yaşarsanız şaşırmayın.

  • seviyorsan katlanacaksın diyemem erkek dediğin her boku yetiştirmemeli evlenirseniz cok çekersin

    0|0
    0|0
    • her haltı değilde arada anlatıyor morali bozuk olunca annesi görüyor onu bana soruyor kavgamı ettniz diye.

  • böyle boş konuşurlarsa,telefonu he he der kapatırım. muhatap almam.

    0|0
    0|0
  • başkasını bul ;)

    0|0
    0|0
  • sakin ol şampiyon.

    0|0
    0|0
  • Tekme tokat giriş konuşacak bir durum kalmamış.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Sevgilin tam ana kuzuusu hayir anansini ablasının nasıl haberi oluyor kavganizdan napiyo senle yaptığını anasiyla bacisiyla mi paylaşıyor bence sen önce bir tane sevgilinin ağzına patlat ... Bizim sorunumuz mutlulugimuz bizimle kalicak üçüncü birbkisiye ihtiyaç yok kalabalık başka bişey değil

    0|0
    0|0
  • Ablasına sağol bende salağım derdim suratına kapatırdım telefonu

    0|0
    0|0
    • telefonda geçmedi bu yüzyüzeydik bir olay geçti oda orda dedi o lafı şimdi ben napiyim ? ne olursa olsun böyle demesi yanlş değilmi benim yanımda

    • Hepsini Göster
    • sevgilimi sevdiğimden sustum ve ablası beni severdi öyle bir lafı duydğmda ondan birazda afalladım. ama artık eskisi gibi olmucak o laftan sonra tek bildiğim bu daha ileri giderlerse ayrılmayı düşünüyorum.

    • haklısın

  • abi milletin sevgilisi var bide ailesine uyuz oluyor.

    0|0
    0|0
  • bence aileyle arandaki mesafeyi iyi ayarlaman lazım, fazla samimi olmamak lazım, resmiyet iyidir, ama saygıda önemli

    0|0
    0|0
  • e yuh diyorum başka bişey de demiyorm. yahu boşuna demiyorm erkek dedigin ailesinden bağımsız olucak. hele o anne yokmu .. uzakta yaşasn canım annesine filan beni de bulaştırmasın. ben valla saygı maygı duymam olay çıkarırım saçma sapan laflar karşısında.

    0|0
    0|0
    • ya annesine neysede ablası harbi sinirimi bozdu resmen salak olduk yaa

    • ben olsam ilk çocuğun kendine yüklenirim ve ailesini uyarmasını sağlarım. işe yaramazsa defet gitsin

    • ya uzun süreli bir ilşkim öyle hemen atamıyorsun bir kenara işte onla konuşcam zaten ailesi ayağnı denk alsın yoksa kötü işin sonu.

Yükleniyor...