Deniz,denizci,denizciler...

beni ölürcesine seviyor bende onu fakar ortadaki sorun denizci olması.. bir denizci hayatının kadınını ne kadar severse sevsin onu aldatırmı hayatının herhangi bir kesitinde ?


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü



  • siz kızlar hep yanlış anlarsınız bu konuları denizci .. neyse

    0|0
    0|0
    • açıklar mısın neyı yanlıs anlıyormusuz bizler ?

    • Hepsini Göster
    • takmamak mümkün değil isterse dünya güzeli oluyım aldatan her turlu aldatıyor sevgılısını eşini.

      izmir candır :)

    • izmirin kızları cordonu candır gerisi heyecan :D

Erkekler Ne Diyor 3

  • Limanlar kadın, kadınlar deniz kokar o diyarlarda. Valla ben denizci olmanın sadece 1 adım uzağından geçtim iyi ki de geçmişim :D

    0|0
    0|0
    • o eskiden öyleymiş.

    • Hepsini Göster
    • Evet ne yazık ki öyle hoş bak ben kaptanlık konusunda okula kayıt yaptırmıştım elbise ölçüm bile alınmıştı. Son gün vazgeçtim denizci olmaktan. Neyse ki şuan da oradan alacağım parayı alıyorum yani aslında karada da kazanıyorsun para :)

    • haklısın bende oyle dusunuyorum ama ona bunu anlatmak mumkun degıl :)

  • seni sevdiginden eminmisin eger oyleyse aldatacagini sanmiyorum...ama kimi zaman gemide ki ortam arkadas grubu ve varilan liman her seye musade ediyor

    0|0
    0|0
    • varılan liman rusya.

      3ncü makinistlik yapıyor gemide dısarı cıktıgı zamanlarda zaten herkese salca olan adamlarla çıkmadıgını soyluyor zaten kımın yapıp yapmadıgını anlatıyor bana.

      beni gerçekten seviyor ama bazıları sevgi olsada yapıyor erkekler ıhtıyac ıcın dıyor. ve 6 yıldır beraberız bız hani evlilik olaylarımız mevcut. evlenmek ıstedıgım adamın baskasıyla yanyana gelme dusuncesı bıle uzmeye yetıyo beni kocaman br hayal kırılıgı olmasını ıstemedıgım ıcın ilerde şu andan arastırıyorum.

    • Hepsini Göster
    • pahalıda karı kıza yedırınce mı o kadar para gıder onu merak edıyorum ben.

      ben ciddiyim evlilik konusunda o da cıddı. bekleme konusu bnım ıcın problem degil 10 yılda beklerım sevgımde en ufak bı azalma olmaz aksıne o gıttıgı zaman cok daha fazla baglanıyorum ona iliklerime kadar hıssedıyorum onu dusunmedıgım bı sanıye bıle olmuyor ama bızım gecmısımız yaşadıklarımız boyle güçlü olmasını sagladı. bana yıllar once bı denızcıyı senelerce beklermısın dıye sorsalardı ben aptal mıyım derdım.

    • ne diyebilirim o zman allah mesut etsin sizi insallah her sey gonlunce olur...sen gonlunu ferah tut.ii geceler

  • her sahilde başka bir hatun :D

    0|0
    0|0
    • her limanda bir sevgili ..

      denizcinin karısını tüpçü ..

      tarzındaki cümleler hafızamda kayıtlı hatırlatmasan ıyı olurdu.

    • Hepsini Göster
    • uzun ilişkisi olan veya uzun ılıskısıne devam eden tıpler.

      genel olarak seviyeli yani bir kıza laf atmayan öküz gibi bakmayan sokakta gordugu ılk kızla kafasında turlu turlu seyler hayal etmeyen kişiler, onlarda bizim gibi ilk aşklarını yasıyor çoğu bir kaçıda ilk aşkları yzunden hayata kusmus insanlar birkaçıda evlilik yolunda..

    • bunu ilk başta söyleseydin keşke devam et onla

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kişisine göre değişir ..Denizci diye aldatacak diye düşünme ,her limanda sevgili olayına gelince dediğim gibi içinde varsa karada da yapar. Yapacağını düşünüp kendini üzme..

    0|0
    0|0
    • çok zor çok.

      zorları severım ama bu kadar zor olacagını tahmın etmemıstım.

      yorum ıcın tesekkurler.

    • rica ederim..

  • denizde dalga,hoşgeldin abla kafiyesinden yola çıkarak diyorum ki; denizci olmasına gerek yok erkekler gelene git demez.gelmeyeni de tavında döver boş vakti varsa.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...