Kahve falı baktırır mısınız ? Bakar mısınız ?

Kahve falı baktırır mısınız ? Bakar mısınız ? İnanır mısınız ?

  • Evet baktırırım
    60% (9)50% (1)59% (10)Oy Ver
  • Bakarım
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Öyle şeylere inanmam
    33% (5)50% (1)35% (6)Oy Ver
  • Falımda at cıktı
    7% (1)0% (0)6% (1)Oy Ver
  • Diğer
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
16|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • fala hiç inanmıyorum hatta yanımda bakılması bile beni rahatsız eder.odadan çıkarım ya da dalga geçerim.ailem çok inanıyor

    bizimkiler benim için baktırıyor(nasıl oluyorsa) yok sarışın bir kızla tanışıyormuşum da çok kararsız kalacak mışım

    hayır etrafımda hoşlandığım kız yok bari destekli salla yani sonuçta sarışın sayısı az ülkemizde di mi :)

    0|0
    0|0
    • dediğini buna döndü :D "Anneme göre ; Bilgisayarda çok oturursam sevgilim var, telefonla uğraşsam sevgilim var, dışarı çıksam sevgilim var , kim şu sevgilim ya bir ben de tanışsaydım."


      olsun ya sende annene destekle bulsun şöyle güzel kız yalan gercek oldu :D

    • bulsun ben de razıyım da annem biraz abartır beni elalemin annesi 50 tane kız bulur bizim ki bana kız beğenemiyor.zaten bir gün biri beni anlatırken duyacak.teyze kim ya senin bu oğlun bu kadar deyip beni görüp hüsrana uğrayıp dönecek sanırsın brad pitt kadar yakışıklı steve jobs kadar başarılı olmuş biriyim :) anneler işte olsun yanımızda olsun da fal baktırsın ben razıyım :D

    • hahah annedir candır :D tabiki balandırcak :D

  • Çok güzel sallarım. :)

    Ben baktırmam da, inanmam da, ama Kadir İnanır... :D

    0|0
    0|0
  • Fala inanmam, falsız kalırım.

    0|0
    1|0
  • 1|0
    0|0
  • ya 3 ay once bı yere baktırık arkdaslarla dedıklerı bırbır cıktı bugun gıttım bakırköye aynı yere aynı falcı yok :)

    0|0
    0|0
  • 40 yılda bir

    0|0
    0|0
  • inanmam(doğruluk payı vardır ama herkesde değil karışık bir mesele aslında biraz) bakarım makarasına-baktırmam. paranormal şeylerin pek şakası yok.

    0|0
    0|0
  • canım kahve istedi.hemen yapıyorum

    1|0
    0|0
  • sürekli A harfi cıkıyor birkeresindede AA cıkmıstı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • 2009 senesi ilk defa kahve falı bakmaya başladım daha öncesi hiç anlamam bana sormayın der geçerdim..18 yaşında arkadaşımın kız kardeşine baktım ve tamamen kafadan sallayarak dalga geçmek amacıyla düğün var ama önce doğum görüyorum dedim ve meğersem kız sevgilisinden hamileymiş gizliyormuş,evlendi doğurdu 7-8 ay sonra :) aynı sene arkadaşıma baktım gene salladım kafadan kaza geçircen ama bişey olmayacak diye, kız 3 gün sonra motor kazası yaptı.. son olarak o sene komsuya baktım, tabut gibi bişey gördüm ve söyledim, bir kaç hafta sonra kaynanası öldü..lan dedim noluyoz.. bir daha da asla bakmadım bakmam da.. yalnız bunlar kesinlikle tesadüf asla ve asla inanmıyorum..

    1|0
    1|0
  • Arkadaşlarla toplaşınca daşaak geçmek için bakarım baktırırım sallarız yardırırız Yoksa inanamam elbette

    0|0
    3|0
  • İnanmam. Bir kaç ay önce oturduğum bir cafe de hiç tanımadığım kadının biri bana fal bakmak için çok ısrar etti, ilginç bir enerji almış benden öyle söyledi. Öyle falcı gibi bir tipi de yoktu gayet bakımlı hoş bir kadın endüstri mühendisiymiş zaten.Neyse kabul ettim bir kahve içtik baktı fincanıma çok acayip şeyler söyledi çoğunu unuttum gerçi ama olacak mı acaba diye de düşünmüyor değil insan :))

    1|0
    1|0
    • hiç tanımadığın insan bunu yapıyor acıkcası bu benim başıma gelse hemen inanırım :D

    • Hepsini Göster
    • şeker olmasın

      zaten yüksek :D

  • Evet telefonumda derya abla var o bakar.

    1|0
    1|0


  • Hayir,fala inanmam.

    0|1
    1|0
  • rüyamda dün kahve falı bakıyordum.. ne alakaysa hiçte anlamam halbuki..

    0|0
    1|0
  • İnanmam gelecegi kimse bolemez,eskiden eglencesine baktirirdim ama cok gunah oldugunu duyunca biraktim,baktirdiarimda hic cikmadi zaten,duan bile kabul olmuyor fal baktirinca cok saakincali

    0|0
    0|0
  • severim ben fal muhabbetlerini,aslında duymak istediklerimi söyleyen falcıları da severim ama öyle para verip bir kez baktırdım onu da hatırlamıyorum..

    0|0
    0|0
  • Fala inanmam özellikle para verip kafelerde baktıranları hiç anlamam. Ama meraklı birkaç arkadaş var bu konuda bende kahve sevdiğim için yaparız kahvemizi onlar bakar ben dinlerim maksat muhabbet.

    0|0
    1|0
  • ınanmam ama dalgasına bakarım ..

    0|0
    0|0
  • Hayır hiç baktirmadim falın hiç bir çeşidinede inanmıyorum zaten

    0|0
    1|0
  • Baktırdıgım oldu.

    Bakarım, ama bildigin sallıyorum.

    Fala inanmam, kendimi iyi hissetmek için kendimi kandırırım.

    0|0
    1|0
  • Burdakiler sadece filtre içiyor :P yani kahveyi bilmiyorlar ki falı bilsinler.

    0|1
    1|0
  • Türk kahvesini çok severim ama fal kısmı ile pek ilgim yoktur.

    0|0
    1|0
  • İnanmam.

    0|0
    1|0
  • buna verilecek bir cevap varda neyse benim görevim değil lkdfkdlfgklfgtklhg

    0|0
    1|0
Yükleniyor...