Arkadaşınızın Sevgilisi! Aldatıldığını ona söylemeli miyim?

Çocukluktan beri yan yana büyüdüğünüz bir arkadaşınız var. Yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyor. Arkadaşınız birine deli gibi aşık ve nişanlanmak üzeler. Fakat bir kaç saat sonra o deli gibi aşık olduğu insanı bir başkasıyla görüyorsunuz sizi farkediyor yanınıza gelip hataydı son kez görüştüm lütfen ona söyleme diyor...

Siz bu durumda ne yapardınız . Arkadaşınıza aldatıldığını söyleseniz bu ilişki bitecek, ama söylemeseniz belki ilişki çok iyi gidecek belkide bir zaman sonra patlak verecek ve sizin başınıza kalacak olay. Ama söyleseniz de sizin yüzünüzden ayrılmış olacaklar gene siz söylemiş olacaksınız. Böyle bi durumda hangisini yapmayı dercih ederdiniz ?


0|0
6|6

En İyi Kız Görüşü

  • bence herseye ragmen söylemelisin arkadasin senden bunu beklerdi bende arkadasimdan ayni bu davranisi beklerdim.. o kisi ilede son kez görüstügünü zannetmiyorum arkadasini keklemesine izin verme

    0|0
    0|0
    • Ama ya tesri olursa bunu göze alabilirmisin. Ya kız gerçekten seviyorsa dediği gibi yaptıgının yanlış olduğunu anlayıp bunu anlatmak için oraya gitmişse ve gercekten arkadaşınla mutlu olacaklarsa ve kız söylediği halde sen dinlemeyip söylediysen bu yüzden onlar ayrılırsa kötü olmazmısın ?

    • Hepsini Göster
    • istesi falan yok kendini onun yerine koy ya arkadasin nisanlisinin ihanetine mi yansin senin yaptigina mi yansin ya hala kiz icin anlayis göstermeye calisiyorsun görmüyormusun yaptigini.. senin söylemeye niyetin yok belli zaten insallah pisman olmazsin baska hic bir sey demiyorum sana

    • Neden söylemiyim sadece sıkıntı burda kopyuo çocuk deli gibi aşık. Kız yemin ediyo bitirmek için nişanlanıçağımı söylemek için gitmiştim diye. Ben asla kızın tarafını tutmam sadece artık kardeşim olmuş insan için hangisi iyi olucak diye kafami patlatıyorum o kadar. Ama dediğin gibi en mantıklısı sade bir dil le söylemek galiba.

Kızlar Ne Diyor 5

  • yani kim bilir kızın bir daha görüşmeyeceğini.. biraz zaman geçsin bekle.. arkadaşındanda çaktırmadan ilişkilerinin nasıl gittiğini öğren.. kızı da arada bir kontrol et.. baktın durum ciddi.. söyle arkadaşına.. ama durum zor.. çok arada kalmışsın..

    0|0
    0|0
  • bence sen hiç karışma

    0|0
    0|0
  • Bence söylemelisin senin yüzünden olmaz sen sadece bildiklerini söyleyip ikisinide kurtarırsın belkide :)

    0|0
    0|0
    • Ama ya tesri olursa bunu göze alabilirmisin. Ya kız gerçekten seviyorsa dediği gibi yaptıgının yanlış olduğunu anlayıp bunu anlatmak için oraya gitmişse ve gercekten arkadaşınla mutlu olacaklar sa ve sen bunu söylediğin için ayrılırlarsa bu duruma üzülmezmisin

    • Hepsini Göster
    • Riski göze alamıyorum (:

    • Sen bilirsiin :)

  • İkna olursam söylemezdim sanıyorum. Söylersemde şöyle bi durum oluşabilir, o arkadaşım inanmayabilir, farklı düşünceler içine girebilir. Ama ikna olmazsam herşeye rağmen söylerdim, varsın ben kötü olayım, bir gün hatasını anlayınca gelecektir yanıma.

    0|0
    0|0
  • Mümkünse görüştüğü kişiyle görüşmeye çalışırım. Olay kesinse tabiki söylerim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • ya birilerinin ayıbını örtmek çok buyuk sevaptır helekı o ayıbı bır daha yapmayacaksa ama buradakı sey bambaşkaa yaa çok fena bır soru kararsız kaldım sımdı ne desem kıı

    0|0
    0|0
  • Walla kardes soylemek en mantıklısı olur. Cunku ılerde arkadasının kulagına gıderse bu durum yada baska bı olay olursa sana donup "hanı bız kardestık neden benı basta uyarmadın bu noktaya gelmeme goz yumdun?" gıbısınden konusursa ıste o zaman kotu olur.Her zaman derım bır olayın sonunda aglayacagıma basında aglayım daha ıyı. Gıt uyar arkadasını.

    0|0
    0|0
  • ben 3 maymunu oynarım o anda. günü gelir o da bana yardım eder. ya da ben onu gördüğümüm sölememesi için ona iş yaptırırım, koz olarak kullanırım. yavşaklık var kanımda. dürüstüm ama.

    0|0
    0|0
  • kesinlikle söylerin ben dostlarımın aptal yerine konmasını kabul edemem. he bu arada senın sorundada bi tutarsızlık var hem kız deli gibi seviyo diyosun hemde başkasıyla diyosun seven kızın başkasıyla ilişkisi nasıl oluyodaa bitirmeye geldim diyo?

    0|0
    0|0
    • Kızla nişanlanmak üzereler ama kız o an geçici bir heves misali başkasına yöneliyor. Nişanlanmaya kadar ciddi olunca mevzu kız gidip ben nişanlanıyorum seninle görüşmem aptallıktı vs. gibi bir açıklama yapmaya gidiyor o arada siz yakalıyorsunuz.

    • valla kardeşim sen bunu söylersen arkadaşını kurtarmış olursun bana kalırsa. bu tip şeyler karakter meselesidir bu kız yarın öbür evlenincede gene bi heves baskasından etkilenmezmi?

  • doğru bildiğimi yaparım ben olsam arkadaşıma söylerim

    0|0
    0|0
  • çok zor bi durum be dostum,beni ikna etmesi lazım söylememem için..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...