Çocuklara Nekadar vakit ayırıyor onları nekadar sevindiriyorsunuz?

Gün içerisinde çalıştığınız ortamda olsun sokakta olsun.. Hiç bir çocugun başını okşadınızmı? ya da okşarmısınız kendı evladınız dısında?

yada ağlayan bir ufaklık oldugunda on bir şeker verip güldürürmüsünüz?

İşyerimde çekmecemde herzxman napolien çikom bulunur ufaklıklar için ağlayan görürüsem annesinden izin alarak veririm :) bir cilveleçşiyolar eşşekler ağzını burnunu sıkasım gelıyor veletlerın :D


0|0
7|1

En İyi Kız Görüşü

  • Senin kadar sevgi dolu olmasam da gülümserim genellikle. Kendi yeğenimi görünce oynamaktan çılgına dönüyoruz; o başka.

    0|0
    0|0
    • Sevimli oluyolar ya.. yanı mızmızları hıc sevmıyorum o ayrıca.. onun dısında.. küçük insancıkalr işte:)

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sevmem mi ya çocuklara hiç kıyamam üzülen ağlayan gördümmü hemen yanına koşarım onu dinlerim severim güldürmeye çalışırım bu onların çok hoşuna gidiyor :)

    0|1
    0|0
    • kesınlıkle :) bugun boyle hasta gıbı bakan kıvırcık saclı bı kız cocugu vardı cıko verdım bıtane :) babssının bacagına sarıldı bı gulucukler atıyo aman yarappım senın suratını yerım dedım :d babası koptu :D

    • Ahahaha ben sırf sevmek için uzun süre bir çocuğun arkasından koştuğumu bilirim :D böyle bembeyaz teni kumral saçları masssmavi boncuk gibi gözleri vardı bide klasik tarz bir şapka takmış allahımmm parçalicaktımmsen çok tatlısıııın diye bağırdım annesi güldü baya :D

  • çocukları çok severim fırsatım oldukça oynamayı çok severşm

    ,hatta akşam komşunun oğlu 5 yaşında elinde top beni oynamaya çağırdı akşam :))

    0|0
    0|0
  • çok vakıt ayıtdığım söylenemz.ama ençok bir çocuk bakkala gelıp bışey almak ıstedığınde parasının yetmemesıne uzuluyorum.ozaman ben alıyorum.yada kuçuk yaşta çalışanlar işte.uzuyo benı.

    0|0
    0|0
    • Evet oyle olunca bı garıp oluyorum bende : /


      eskiler derdi bizim zamanımızda diye.. şimdi ben diyorum bizim zamanımızda diye.. acabva bizim çocukalrımız da dermiki?


      yani onlara diyebilecekleri birsey bırakabılecekmıyız? :(

    • bundan çok şüphelıyım.benım çocukluğumda herşey çok pahalıydı.yok nedır bılıyoduk.şimdiki çocuklar vardanda anlamıyolar.oyuzden gerçekten olmayan çocuklara uzuluyorum.

  • Günümün çoğu çocuklarla geçiyor. Çok seviyorum ama, çok da kızıyorum.

    0|0
    0|0
  • Çocukları severim ama uzaktan kan bağım olmayan çocuklara temas edemem kesinlikle, böyle bir huyum var

    0|0
    0|0
  • Cocukları pek sevmıyorum bazıları hele cok yaramaz oluyor dayanamıyorum onlara. Ama tatlı tombık uslu bı bebek olursa gülümserım sadece.

    0|1
    0|0
    • genel anlamda kımse sevmıyo sımarık durmadan zırlayan yaramaz cocukalrı :D

    • Hepsini Göster
    • Cocuklarda az degıl resmen kudurmuslar :d ama ben olsam utanırdım mahcup olurdum cocugumu susturup uslu oturmasını saglar bıde özür dılerdım etraftan

    • yani doğrusuda bu istede ben acıdım sanırım kadına:) nekadar kızsamda 2 tane erkeke evlat zor :)

Erkekler Ne Diyor 1

  • Cocuklara fazla vakit ayıramıyorum ama beni severler :) Bende öyle gülerim okşarım falan işte fazla dayanamıyorum nedense

    0|0
    0|0
Yükleniyor...