Yarın 29 Ekim Türkiye Cumhuriyetinin 90. Yılı Kuruluşu ? Neler Yapıcaksınız Yarın Arkadaslar..

Yarın 29 Ekim Türkiye Cumhuriyetinin 90. Yılı Kuruluşu ? Neler Yapıcaksınız Yarın Arkadaslar..


0|0
10|13

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • Fener alayına katılacağım Sarıyer'de...

    0|2
    0|0
  • Yatarım, görev veren olursa bayrama giderim.

    0|1
    0|0
  • Ne o bişey mi yapmak gerek illa.

    0|1
    0|1
  • tatil yapıyoruz işte oturcaz evde

    0|1
    0|1
  • Üniversitenin etkinliklerini katılcam ..Yarını bos gecmek olmaz <3

    0|2
    0|0
  • Yarın eskiden benim için çok özel olan birinin doğum günü.

    Bişi yapmayacağım, ne de olsa burda kutlanmıyor.

    0|1
    0|0
  • Bizim buralarda kutlanmıyor,okulum var.

    0|1
    0|0
  • Calisiyorum.. kontrol kulesine Türk Bayrağı astiracagim

    0|1
    0|0
  • Yarin arkadaslarla andimizi okumaya gidicez

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • tatil valla bilmiyorum karabükte nolur :) yürüyüş olursa zaten canım çok da sıkılıyor :) atamız için cumhuriyetimiz için ülkemiz için vatanımız için seve seve giderim.

    şimdiden herkesin CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN :))

    0|2
    0|0
  • Sıcak yatağımda uyuyacam

    1|1
    0|0
  • Çalışacağım maalesef

    Bizim şirketi biri şikayet etsin

    0|1
    0|0
  • Çalışmaya devam.

    Kıçı devirip yatmak vardı.

    0|1
    0|0
  • tanıdıgım herkesın cumhurıyet bayramını kutlıcam

    aynı seyı kurban bayramında yapmadım acıkcası cunku ıkı bayram da cok yakındı

    ve ıkısınden bırını secmem gerekıyorsa bana cumhurıyet bayramını secmek cok daha mantıklı geldı

    1|1
    0|0
  • tosunlar gibi yatacam

    1|1
    0|0
  • Bişeyler yapacağım.

    Büyük ihtimal vatan caddesine inerim

    0|1
    0|0
  • :D bişey yapmakmı lazım ? :)

    1|1
    0|0
  • Nargile içmeye gidicem ardında da yurtta arkadaşlarla online cod 4 oynarız

    0|1
    0|0
  • Cumhuriyet yürüyüşü varmış belki...

    0|1
    0|0
  • Sessiz sakin bir ortam bulursam, dinlenmeye çalışacağım...

    0|1
    0|0
  • banane 90. yılından yatar keyfime bakarım

    0|1
    0|1
  • evde çerxa şoreşe falan dinlerim dışarı çıkılmaz o gün dışarısı yobaz ,cahil kaynar :(

    1|0
    1|1
Yükleniyor...