Özgüven istiyorum.. Sizce nasıl özgüven sahibi olabilirim?

ya zayıf olmadıgım için etek bile giyemiyorum. Giysem dışarı çıkamıyorum. Çünkü yanımdan zayıf ve etek giymiş biri geçiyor canım sıkılıyor. Ve bunun gibi daha farklı örnekler.Ama benden kilolu olup etek giyenler de görüyoruum. nasıl yenebilirim bu durumu. teşekkürler şimdiden

Güncellemeler:
abartmayalım arkadaşlar öyle aşırı bir kilom yokk burdaki sorun özgüven. boyum falan uzun kemiklerim iri. zaten diyetteyim fazlalıklar gidiyor

0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen her halinle güzelsin diyen biri olması lazım :D

    Şaka bir yana da etek giymek zorunda değilsin, onlar asıl kendilerine yüzlerine güvenmediklerinden bacaklarını açıyorlar yanlış anlamasın kimse ama böyle mini etek giyipte aşağı doğru çekiştirenler de var.

    Madem sakınıyorsan giymiceksin öyle değil mi ? Bir bayana en çok yakışan şey ''bence'' vucut hatlarını belli etmeden ve makyaj yapmadan dolaşmasıdır, Özetlicek olursam ALLAH'nın emrettiği şekilde giyinmesidir.

    Özgüven sahibi olmak zaman ve iş gerektirir. Yani kendin bir şeyler yaparak özgüven elde edebilirsin, mesela her zaman yanında biri olmak zorunda değildir, kendin çıkıp dolaşabilirsin, alışveriş yapabilirsin birazda sosyal çevre edinerek bunu geliştirirsin aşırı özgüvende iyi değildir bak o ahlaksızlığa ve çirkin şeylere kaçar.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • çok basit kilo vererek.

    0|0
    0|0
  • abes denilen bir durum var

    yani takım elbise altına spor ayakkabı nasıl olmuyorsa seninde durumun şuan o bence

    yani burda takma insanları filan diyenler bile dışarda böyle bir duruma alayla filan yaklaşır mantıgınla hareket et madem etek giymene kiloların engel kilo vermeye calıs o zaman giy hem önümüz kış istensede giyilmeyek mevsim

    0|0
    0|0
    • yo kışın kalın çorap ve botlarla çok hoş oluyor. ama yukarıda da yazdığım gibi : kilo versem bile ne bileyim başkasına benden çok yakıştıgını görünce sinir oluyorum

  • Yorumlarına bakıyorumda sen insanları fazla umursuyorsun. Aslında kilo vermen her açından daha iyi olacaktır. Öz güven kazanmak içinde başarılar elde etmeye çalışabilirsin. Kilo vermek ile başla. Tabi kilo verip başardığında kendini güzel bir etekle ödüllendirmeyi unutma. kendine sadık olabilirsen her şey mümkün. ( dediğini yap yani. )

    0|0
    0|0
  • sen kendine yakıstırıyorsan bence umursama giy ve keyfıne bak ımkan olsada ben sana kılolu ve neler neler gıyen bı bayan gostersem aklını kacırsan basklarının nededgı degıl senın nededıgın onemlı

    0|0
    0|0
  • sen kendine yakıştır gerisi boş.bırak kim ne diyecek diye kaygı etmeyi . sen ancak sen olduğunda mutlu olursun. çok istiyorsan da spor yap ver kilo

    0|0
    0|0
  • kilo ver. bu kadar zor değil. 5 10 kilo için psikolojini bozmak daha mı kolay, cazip?

    0|0
    0|0
    • kilo versem bile ne bileyim başkasına benden çok yakıştıgını görünce sinir oluyorum

    • önce kilo ver sonra özgüvenin gelir. " yoo baksana o da benim gibi. hem yakışsa ne olur yakışmasa ne olur BEN GİYİYORUM KARDEŞİM KİME NE?"

  • ablama tart ordan iki kilo özgüven

    0|0
    1|0
  • ya boşver sen kendin ol millete neden özeniyorsunki

    1|0
    0|0
  • hosuma giderdi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • insanlar için mı yaşıyorsun kendın için mı insanların ne diceğini düşunuyorsun giymek istiyorsan giyersın bu senın hayatın

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • ay kıyamam sana :) sabahları 30 dakika yürüyüşe çıksan evde spor yapsan zayıfarsın vakit buldukça yapmaya çalış birkaç hareketde olsa yararı olur bol su iç. zayıflarsn bşraz sık dişini hem neden giyemiyormuşsun ne insanlar görüyorum

    0|0
    0|0
  • mesele kilo meselesi değil insanların ne düşündüğünü umursama keyfine bak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...