Of pof çık sıkıcısınız çocuklar bugün :(

yoksa ben mi çok soru seçiyorum ki?

neyse hadi giden mesaj sayılarınızı sorcaktım ksde ki. kaçtır? hadi en son kime attınız onu da şey edin bir zahmet.


0|0
115

En İyi Kız Görüşü

  • Şu an sıfır.

    Silerim tutmam.

    0|0
    0|0
    • en son kime şey ettin diye de sormuştum bir de

    • Hepsini Göster
    • peki, tsk ederim, hem sorduğum iyi oldu bence çünkü artık öyle olduğunu düşünmüyorum

    • Peki rica ederim =)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Okunmamış 100 mesaj duruyor kutuda.

    En son Allahsız'a mesaj atmışım.

    0|0
    0|0
    • kulağını çınlattım hissettin mi :D

    • Gizli olanlar saydamdır, pek ciddiye almam. Aklında bulunsun.

    • yoo umursayacağımı sanmam ben de, ciddiye almadığına göre kötü niyetle söylemediğimi de söylememe gerek yoktur herhalde.

  • biri profil resmimdeki beyni cevize benzetti, use it eat it oldu güzeldi ama ya sevdim kendisini

    0|0
    0|0
  • sıkı can iyidir kolay çıkmaz diyen bir anne olaydı bir terlik alıp kovalayaydı

    2|1
    0|0
  • sadece bugn mü?

    0|0
    0|0
  • 806 mış Madame atmışım en son.

    1|0
    0|1
  • Niye gizleniyon ben en çok bunu merak ediyorum.

    0|0
    0|0
    • aşk olsun, çık de çıkayım yani :P

    • Hepsini Göster
    • Kimseyle mesajlaşmam çoğu mesajı okumadan silerim . En son kiminle mesajlaştığım gelmiyo aklıma

    • peki :)

  • En son kimseye hicbir sey attım.

    0|0
    0|0
    • hll spr dwm :D

    • Hepsini Göster
    • yo öğrenmek istediğim bir şey yok, sıkıntıdayım birileriyle yazışayım dedim, kıyamam vericem ben şimdi cevap

    • Cidden biliyorsan yaz annem, sıkıntı degil benim için.

  • 107. En son patidostu mesaj atmisim.

    0|0
    0|1
    • patidostu mu :) beğendim nickini

  • 92

    Weyes e attım .

    0|0
    0|1
  • bende çok sıkılıyorum..hiç renkli değil bugün site:):)

    bil bakalım ben kimim...

    0|0
    0|0
    • ımm tuğçe? gökçen? hazal? şaka şaka uğurluböcüğümsün sen :))

    • Hepsini Göster
    • sana da..iyi uykular olsun...:):)görüşmek üzre...

    • :) görüşürüz..

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ks genelde öyle değil mi ?

    0|0
    0|0
  • Kimseyle konuşmuyorum

    0|0
    0|0
  • yazıyla, ikibinikiyüzdoksanbir.

    0|0
    0|0
  • incideberken e atmısım

    rss yi ne yaptıgını sormusum

    okumamıs hala

    uyuyordur belkı

    0|0
    0|0
  • harbi bugun sıkıcı yaaa...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...