Size yeni yakın olduğunuz bir arkadaşınız..

Size hiç ihtimal vermediğiniz bir şeyi anlatıyor kendisiyle ilgili tabii sizde bir şeyler anlatmışsınız kendinizle ilgili.mesela hiç ihtimal vermediğiniz biriyle aralarında geçen duygusal şeyler.siz bunu birisine anlatır mısınız? Yoksa önemseyip sır olarak saklar mısınız?


0|0
24

En İyi Erkek Görüşü

  • bilemedim ki ne deuim şimdi

    0|0
    0|0
    • Konu açıldı yanındaki de yakın bir arkadaşın laf arasında bildiklerini sıkıştırırmısın araya

    • Hepsini Göster
    • söylersede söyleisn ya nolack

    • Aynen salla gitsin

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 3

  • kiminle arkadaş olsam 2 hafta geçmeden birçok sırrını paylaşıyor benim çok iyi dinleyici olduğumu düşünüyorlar heralde ama aslında dinliyormuş gibi yapıyorum ertesi gün söylediklerini unutuyorum bile kimsenin sorunuyla uğraşamam. bu yüzden bana söylenen sırların haddi hesabı yok ama birtanesini bile herhangi birine söylemedim çünkü ertesi gün unutuyorum :D

    0|0
    0|0
    • Bu unutulcak bir olay değildi çünkü bunun olacağına ihtimal vermezdi

    • Hepsini Göster
    • ay kafam çok karıştı bana biraz müsade gidip su içeyim kendime geleyim

  • önemsemem sır olarak saklamam zaten kimse de sormaz ben bile ihtimal vermiyorsam :D

    0|0
    0|0
  • bi tek sana anlatırım bu konuları iyi biliyosun

    dersler nasıl gidiyo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sır olarak saklarım benden hayatta çıkmaz.Birisi vardı bana tüm özelini döktü sonra benim ailemi karıştırdı hayatı zehir etti ben yine de onun özelini kimseye anlatmadım.Onun seviyesine hiç düşmedim.Allah'ından bulsun :))

    1|0
    0|0
    • Aynen öyleleri allahından bulsun ama bana öyle yapan birine kimseye anlatmadan intikam alırım:)

    • Hepsini Göster
    • Evet caney o düşündüğün kişi.Yani eski oda arkadaşım :))

      İntikam almak çaktırmadan kolay olmuyor emin ol her şey daha da beter oluyor hiç bulaşmayacaksın cahilden düşman olmaz bunu unutma sen erdemini koru ki düşman halinle bile saygı duyulsun..

    • Haklısın ama hakkımı aramam lazım bir ömür boyu içimde ukde kalır

  • tabiki önemseyip sır olarak saklarım. o bana güvenmiş özelini anlatmış buna ihanet etmek olmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...