Yarın Kıyametin Kopacağını Bilsen?

Yarın kıyametin kopacağını bilsen,son 24 saatini nasıl geçirirsin :)

  • Canımın çektiği ne varsa yerim
    8% (1)0% (0)3% (1)Oy Ver
  • Tüm biriktirdiğim parayı harcarım
    23% (3)0% (0)10% (3)Oy Ver
  • Kızlarla/Erkeklerle günümü gün ederim
    8% (1)19% (3)14% (4)Oy Ver
  • Namaz Kılarım :)
    31% (4)62% (10)48% (14)Oy Ver
  • Diğer...
    30% (4)19% (3)25% (7)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Soruya cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim...

0|0
23|34

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 23

  • sadece ben biliyorsam eğer kimseye bişey söylemezdim

    yarın da çiğdemle biramı alıp şehrin en yüksek apt. tepesinde olan biteni seyreylerdim :)

    0|1
    0|1
  • Kopsun kıyamet o zaman

    Korkma duyulmaz dışardan

    Ben hep içime ağlarım

    Sesim duyulur yukardan

    0|1
    0|0
  • Aaaaaa! Pzartesi aşk yaşıycam pazartesiden önce kopmasın gebertirim valla!

    1|1
    0|0
    • zaten bı cuma gunu kopacagı bılınıyor dont worry en az yasanacak 4 gunun var.hadı hayırlısı . senı sanslı senı

    • cuma kopacak mk perşembe blusss .s

  • kimse önceden bilmeyeceği için sorun yok... :d

    0|1
    0|0
  • Aman be yapacağımızı yapmışız zaten. İbadetini eden etmiş. etmeyen etmemiş 24 saatte ne yapacak ya

    0|1
    0|0
  • İbadet ederek

    0|2
    0|0
  • Uyurum.

    0|2
    0|2
  • ağlardım..

    0|2
    0|0
  • Arkadaşları toplar "napsak ya la" diye sorar son kez dedikodu yaparım.

    0|0
    0|0
  • bunu hiçbirzaman bilemiyeceğiz oyüzden sorun yok

    düşünmedim

    0|1
    0|0
  • bilmem anı yasamadan fıkrım olmaz

    0|1
    0|0
  • İnsan katlederim.

    0|2
    0|1
  • Tüm biriktirdiğim parayı harcarım sdfghjklş

    0|1
    0|0
  • sevinirim.

    0|1
    0|0
  • Sevdğim adamın yanına giderim tövbemzı beraber edip onun yanında can vermk için

    0|0
    0|0
  • minik zürafamın yanına giderim... :)

    0|0
    0|1
  • Annemin yanına giderim ilk uçakla.

    0|1
    0|1
  • Onu öperdim,tüm paramı harcardım.Japonya fiyuu

    0|0
    0|1
  • hiç bişey yapmamm aynen devam...

    0|0
    0|1
  • Yatar uyurum :)

    0|0
    0|0
  • Anamı öperim bolca.

    0|0
    0|0
  • Kaf dağından atlarım

    0|0
    0|1
  • alırım bir yeni rakı birde balık :D sonrasında dizi film herneyse takılırım odamda

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 33

  • buzdolabındaki +18 içecekleri tüketirim, sebepleri şunlar;

    - bu saatten sonra ne de olsa g.tü kurtaramam der ve salarım kendimi

    - ayık kafayla cehennem çekilmez

    - alkollü de olsa ziyan olmasın içkiler, nimet sonuçta:):):)

    0|0
    0|0
  • namaz kılmam sanki yaradan bilmeyecek hiç bir şey yapmam anı yaşarım sadece

    0|0
    0|0
  • o son dubleyi içmicektin

    0|0
    0|0
  • derlerki kıyametın kopacagını bildikten sonra yapılan ıbadetler bosuna olur o yuzden ilk 3 aynen

    0|0
    0|0
  • kıyamet kopmayacak ben erteledim dağılabılırsınız :))

    0|0
    0|0
  • namazımı kılarım kuranımı okurum ağlamaya başlarım bu kadar günahla nasıl hesap vericem diye canın çektiği ne varsa yemeyi bırak bir kenara :)

    0|0
    0|0
  • İntihar Ederdim .

    0|0
    0|0
  • butun fakırlerı lokantalara doldurur hepsıne yemek ısmarlarım

    hesabı da kredı kartımdan cektırırım... otekı tarafta hesaplasırız artık

    0|0
    0|0
  • zaten yarın kopabilir emın mıyız

    şimdi herkes sallamaya başlar işkembeden aslında kimse dediklerini yapmaz

    0|0
    0|0
  • yatardım kardeşim ohh kopana kadar yatardım :D

    0|0
    0|0
  • son günümü masaj salonunda geçiririm

    0|1
    0|0
  • Annem babamdn helallik alır oturur yanı başlarında son anlarımın tadını çıkartırdım.

    0|0
    0|0
  • ibadet ve iyilikle geciririm

    0|0
    0|0
  • Güzel bir kahve yapıp bir sigara yakarın

    0|0
    0|0
  • Tecavüz edebildiğime ederim valla

    0|0
    0|0
  • Paramla bir ateş yakar ısınır..sonra ilk gördüğümü kerim

    0|0
    0|0
  • tuttugumu ;))

    0|0
    0|0
  • Çıkabileceğim en yüksek yere çıkıp biram ve sigaram eşliğinde müzik dinlerdim her zamanki gibi.

    0|0
    0|0
  • kıyameti çekmek için kamera filan ayarlarım

    0|0
    0|0
  • Aynı pozisyonda oturup tekilamı yudumluyo olurdum

    0|0
    0|0
  • bunu bildiği anda insan kendinde olabilir mi? iradesine ve tüm benliğine hakim olabilir mi?

    0|0
    0|0
  • Herkesten helallik alırım ve hemen namaza devam...

    0|0
    0|0
  • herkes müslüman olur olmam diyen insan değildir bence

    0|0
    0|0
  • zamanın bir an evvel geçmesini beklerim,bir de tövbe ederim

    0|0
    0|0
  • Helallik toplardım ..

    0|0
    0|0
  • 8 bilirsem 12 ye kadar kızlar yerim 1 oldmuda abdest alır namaz kılarım töbe ederim şaadet getirir yatarm

    0|0
    0|0
  • Soyunup Yola Fırlardırm

    0|0
    0|0
  • başlar şimdi herkes yapmıcaklarını yazmaya

    0|0
    0|0
  • Kardaşım kopmasın benim doğum günüm .D Sonra kopsun :)

    0|1
    0|0
  • yemin ederim alkolün dibine vururum :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3
Yükleniyor...