Neler söylersem etkilenir yumuşar ?

kizlar yardimmm bakın bir dk

kızlar ben sevdiğim kızla küstüm ondan özür diliycem yarın ayrıca açılıcam.Lütfen söyler misin neler söylersem etkilenir yumuşar :S ?


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • hırkan çok güzelmiş de:))

    1|0
    0|0
    • saçlarını çok seviyor , saçın çok güzel olmuş desem olur mu :D

    • ne yalancısın ya doğal ol, sen saçlarını beğeniyorsan söyle, yok beğenmiyor da sırf onu elde etmek gönlünü almaksa niyet o da senin kişilik problemlerinin oluşumunda etkin rol oynar. yalan en kötü kişilik problemi sonuçta.salak değilse de samimi olmadığını çakar zaten

Kızlar Ne Diyor 3

  • sevgilini taniyan sensin.kendini ifade etme tarzina bagli birazda.konusamiyorsan.yani lafi heyecandan toparlayamamak.kelimelri secmek.secici olmak zordur biraz.yapay olma sadsce tebessum et ve samimi ol.bir elini iki avucunun icine alip saklar gibi tutup ozurdilerim.de

    0|0
    0|0
  • snnle barışmak istiyorum de neden faln filan dersede insan sevdiqi kıza küsermi de bizahmet anlasın oda

    0|0
    0|0
  • Bence mektup yaz kızlar çok hoşlanır bende dahil böyle şeylerden :P

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • önce aranı düzelt daha sonra tekrar yakın ol sıcak ol hemen açılma kabul etmez demedi deme

    0|0
    0|0
    • kızdan öyle bir özür diliycem ki çok yumuşıycak kanka sonrada açılırsam sıcağı tam olur sıcağı sıcağına yani :D

    • Hepsini Göster
    • ahahah :D tövbe de karşim :D

    • ne yaptın kabul ettimi ?

Yükleniyor...