Anlattım anladığınızı banada anlatın arkadaşlar:)

arkadaşlar eski sevgilim arife günü kardeşinden mesaj atmış naber nasılsın diye bende bunu sabah gördüm cevap yazdım. ama sonra bana cevap vermedi. bende sinirlendim dalgamı geçiyorsun benimle bayram bayram konuşmucaksan neden yazıyorsun dedim cevap yazmadı. sonra geçen akşam mrhba yazdım cevap yok. en son olarak dün şöyle bir mesaj attım ... mesaj atmamı farklı algıladın sanırım gereksiz bir şey bu sandığın gibi bir şey mümkün değil zaten bundan sonra sadece öylesine nbr nasılsn muhabbeti içindi amaç ama en sağlıklısı bir daha tekrarlamamak olucak ne sen ne de ben. ... sizce iyi yazmış mıyım. bu çocuk hep böyle aylar sonra bile arada mesaj atar bana. ben cevap yazarım ama cevap vermez. ya da cevap verir sonra susar ..


0|1
2|3

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 2

  • adam seni çözmüş :)

    0|0
    0|0
  • Keske acele etmeseydi gotu kalkmis. K.bakma ama oyle ben de ayni seyleri yasiyorum

    0|0
    0|0
    • :d haklısın bir daha yazarsa cevap vermem zaten

Kızlar Ne Diyor 2

  • hata etmişsin

    madem hep böyle yapıyor neden her mesaj attığında cevap veriyorsun

    sende cevap verme direk sil

    1|1
    0|0
    • işte belki konuşuruz diye hevesleniyorum.. ama akıllandım artk

  • Çok saçma canı sıkıldıkça mesaj atıyo sende atma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...