Ama unutmak ve vazgeçmek sizin için imkansızsa siz ne yapardınız ?

Hayatınızda ilk defa aşık oluyosunuz ve aşık olduğunuz insanla aranız çok iyi çıkmak üzeresiniz sonra onun güvenini sarsıyosunuz ve kaybediyosunuz çok yalvarıyosunuz ama çözüm olmuyo o size nefret ettiiğini söylüyo sonradan yine aranız düzeliyo ve yine güzel devam ederken aşık olduğunuz kişi size sizden soğudunu yapamadığınız biz olamayacağınızı birlikte olamayacağını söylüyor. Ama unutmak ve vazgeçmek sizin için imkansızsa siz ne yapardınız ?

Yada erkekler siz bu durumda karşınızdaki kızdan ne beklerdiniz onu tekrar sevebilmek için ?

Güncellemeler:
Gece uyuyamadım bile. Unutamıyorum evet çünkü ilk defa aşkı tattım ben onda. Belkide unutmak istemediğim için unutamıyorum ama unutamıyorum işte :S
...

0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • ne hata yaptın bilmiyorum ama adam yıllarca kafasındaki sorularla boğuşmaktansa senden uzaklaşmayı seçmiş.üstüne gitme deneseniz bile ilk boşlukta aynı şeyleri yaşayacaksınız.ben karşımdaki kızdan böyle bir durumda bişi beklemem,güvenmiyorsam sıradan kızlarla ne yaşıyorsam onu yaşar geçer giderim

    0|0
    0|0
    • Ama ben onun içinn herşeyden vazgeçtim tüm herkesten ve o bunun farkında :S

    • Hepsini Göster
    • Güvenini nasıl sarstım çok uzun bişey anlatamam. Ama aldatma filan değil. Sözlü bir kıyaslama var bir başka kız arkadaşımla olan konumslarımı okudu. Konusmalarımda ondan ve başka bir erkekten söz etmiştik ama o sıra ona aşık değildim yani onunla ilk tanıştığım anki konusmalardı ama o sonradan gördü

    • istediğin şey ada o olaydan sonra sana eski değerini veremem hep diğer erkeği arzulayabileceğini,beni seçme nedeninin o erkeğin seni istememesini düşünürüm.aldatmadan pek farklı değil olayın kendi adıma seninle zaman geçirirdim sadece.özür dilerim ama okurken bile üzüldüm çocuk adına

Erkekler Ne Diyor 6

  • guvenını nasıl sarsıtn? ayrıca en zor kazanlacak seyı kaybetmısın o guven kaybınedena sonra herseyın yenıden herseyın eskısı gıbı olması da bıraz sozr . bıraz spesıfık bılgı lazım

    0|0
    0|0
    • Güvenini nasıl sarstım çok uzun bişey anlatamam. Ama aldatma filan değil. Sözlü bir kıyaslama var bir başka kız arkadaşımla olan konumslarımı okudu. Konusmalarımda ondan ve başka bir erkekten söz etmiştik ama o sıra ona aşık değildim yani onunla ilk tanıştığım anki konusmalardı ama o sonradan gördü

    • Hepsini Göster
    • ee bu cok da kotu degıl .bıraz husnu kuruntu takıntı yapmıs. ılla basak bırınden yakısıklı oldugunu dusunmen gerekmezkı...sevmıssın kı bırlıktesın... daha yakısılı ılla bırılerı vardır.. sevdıgı kısının onu dunyanın en yakısıklı sı olarak dusunmesı gerekmez.. onca yakısıklı varken onu secmıssın deger vermısssın

    • Bilmiyorum şuan çok kötü durumdayım ben her fırsatta bizim sevgiili olamayacağımızı arkadaş kalacağımızı söylüyor beni sıradan bir arkadaş gibi görüyor beni çok yaralıyo bu olay

  • bir ilişkiye bir kere bile olsa ayrılık kavramı girerse o ilişki hiç bir zaman ayakta durmaz her zaman kotu gider. ilişki ayakta tutan tek sey saygıdır...

    0|0
    0|0
  • tekrar guvenını kazanman lazım bı sure arkadas gıbı devam etmen gerekebılır.

    0|0
    0|0
    • O da arkadaşım ol zamana bırak dedi ama arkadaş kalmakta çok yaralıyo :S Fakat yapacak bişeyim yok :S

  • Sakin israr etme artik hicbisey eskisi gibi olmayacak unut daha cpk baglanmadan...

    0|0
    0|0
  • Biten birşeyi tekrar yaşatamazsın, hayatına, yoluna bak artık.

    0|0
    0|0
    • imkansız işte benim ondan başka yolum olduğuna inanmıyorum :S Ben onu her gördüğümde ilk günkü gibi heyecanlanıyorum onu kazanmak için herşeyi göze alıyorum ama olmuyo :(

    • senin başka yolun şu anda kim bilir nerde ne yapıyo. kesin düşünme kendini şartlandırma.

  • zaman tek şey başka bir şeydeğil

    0|0
    0|0
    • Zaman çare olur mu sence :(

      Bence asla o geri dönmeyecek ve asla hiç bişey düzelmeyecek :(

Kızlar Ne Diyor 3

  • Güven tek kullanımlıktır sözü ne kadar da doğru oysa..

    Tekrar denemiş, yapamamış işte. Üsteleme. Bu kadar git gel olduktan sonra bir düzene oturamaz zaten.

    Ayrıca imkansız diye bir şey yok. Öylede güzel unutursun ki. Şu an vazgeçemezsin gibi hissediyor olabilirsin. Bu duyguyu ben yüz kere yaşadım belki de. Hani? Şimdi kimse yok aklımda.

    Zaman tanı kendine. Tüm sosyal ağlardan engelle ki durup durup bakma, aklına getirme.

    0|0
    0|0
  • senden bu kadar soğutacak ne yaptın ?

    0|0
    0|0
  • yalvararak zaten bırak adamı kendini kaybetmişsin

    0|0
    0|0
    • Aşk insana bunu da yaptırıyomus ben kimseye boyun eğmezdim ve kendimden başka gurur yapan insan bilmezdim ama aşk gururu da silip atıyomuş

    • evet hata yapabilirsin ben bu yaptığını hata olarak görüyorum ama inan sonra değmeyecek birşey yapıtğının farkına varacaksın.şuan o adamın oynadığı oyun.senin duygusal yönünü kullanarak s.egosunu tatmin ediyor.küfür edip defet sonradan pişman olmanı istemem

Yükleniyor...