Neden hep erkekler kadınlara iltifat eder,kompliman yapar da, kadınlar erkeklere pek şey yapmaz?

Valla bozuluyorum artık,sinirleniyorum! Dün gece yine hıçkıra hıçkıra ağladım sırf bu yüzden... Yahu bir gün de hiç tanımadığım bir kadın gelsin bana sebepsiz yere çiçek versin, ne bileyim durup dururken ne güzel bir burnum olduğumu övsün,metrobüste yer boşalınca hemen o kapmasın bana öncelik versin vs vs... Neredeyse 2014'e gireceğiz,bunların zamanı gelmedi mi hala ?


0|0
4|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Sebebi ortada. Kandırmaya yatağa atmaya çalışan genelde erkekler olduğu için kadında güzel söz duymayı sevdiğinden erkekler iltifatla komplimanla kadının ilgisi çekmeye ve yatağa atmaya çalışır. Çoğu kadında bunu yer ne yazık ki. Farkına vardığında iş işten geçmiş mercimek fırına verilmiş olur. Kadınların övmesi ancak birinden hoşlandığında ve açık sözlü olduğunda gerçekleşir ve bu durumlar istisnadır kaideyi bozmaz. Metrobüste yer kapmaya gelince asla bu durum değişmez sakın umut etme. Bugün acelem var diye kapıyı açan bir kadına "ben geçeyim acil işim var pardon dedim" ama kadının dediği " bayanlar önden olması gerek ama" Ulan senin bayanlığına da sana tövbe yaaa. Lafa gelince eşitiz derler ama sadece Türkiye de geçerli olan şu aptal nezaket kuralına gelince birden her şey değişiyor. Neden bayanlar özden? Neden kapıyı açıyorum ya da dar yolda ben yol veriyorum? Bir kere de onlar verdin dişlerimi kırayım! Neyse çok dağıtmıyayım şimdi konuyu. Bugüne kadar hiç bir kıza kadına sırf art niyetle iltifat etmedim kompliman yapmadım bir yerlerini kaldırmadım. İlişkilerimin çoğunda da teklif karşı taraftan geldi. Mesele oyun yaparak değil adamlığını kanıtlayarak kişiyi kazanmaktır.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben ne zaman iltifat etmeye kalkışsam hakaret eder gibi oluyor :(

    Metrobüse gelince de ben o yeri almak için resmen avına atılan bir aslan gibi koşturuyorum verir miyim hiç?

    Sebepsiz yere çiçek demişken hangi erkek çiçek veriyormuş ki...

    Halinize şükredin yahu en azından oranızı buranızı ellemeye çalışan birileri yok.

    1|1
    0|0
    • ellesinler ya,ona da razıyım

    • Hepsini Göster
    • Yoo çok güzel iltifat eden kızlar var,sadece ben beceremiyorum :D

    • :)

  • sıra bize gelmiyor

    0|1
    0|0
  • eheheh :D belki de iltifat edilecek bir tarzın yoktur :p

    0|1
    0|1
  • Sınırlenme :( Profıl resmın cok tatlıymıs.

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 2

  • Beceremiyolar abi etmesinler

    0|1
    1|0
  • bır kadının en guzel ıltıfatı sözlerıne tebessumle karsılık vermesidir ^.^

    1|0
    1|0
Yükleniyor...