Kimler bu hafta iddaa tutturdu?

ben 2 tlye 300 tl aldım bu hafta. kökünü kurutacam iddaanın bütün parasını alıcam:)))


0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Hastir nan o paradan kime hayir gelmis

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 7

  • kaybettiklerine say.

    0|0
    0|0
  • bu hafta 300 alırsın haftaya 500 kaybedersin. İddaa'nın kökünü kimse kurutamaz hele ki 300 tl ile :D ben bets10'dan kazanıyorum. haftalık karım ortalama 250

    0|0
    0|0
    • oldu mk iddanın profesörüydün sanki. kaç kere iddaa oynadın ? ben zarar etmedim hiç

    • 3. kez oynarsan zarar etmezsin tabi. 4 yıldır oynuyorum. iddaanın kökünü 600 bin tl alan adam kurutamadı 300 tl ile mi kurutucan?

    • sen orda şaka yaptığımı anlamamışsın kardeş ellette kurutamam

  • dun bir arkadasim 70 tlye 2500 tl vurdu

    0|0
    0|0
  • bizi vurmuyo ne zamandır

    0|0
    0|0
  • azda bana tiyo ver la hep kaybediyom 2 yıldır oynuyom bir kere kazanamadım :D

    0|0
    0|0
    • ben sana tiyo nasıl vereyim kim bilrdi bursanın 90+da 2 gol atacağını şans işte:))

  • nah hareketi

    -iddaa

    0|0
    0|0
  • Alırsın deyzeminoğlu

    0|0
    1|0
Yükleniyor...