Doktor olsaydınız branşınızı ne seçerdiniz?

diyelim ki tıp kazandınız falan falan branşınız ne olurdu? ben otopsi bölümü isterdim veya psikiyatri , gerçi onu ucundan yakaladım :D


0|0
5274

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben kesin Estetik Cerrahisi seçerdim... Zira benden daha güzel G*t kaldıran yok. Kaç kızla tanıştıysam, hepsinin de ilgimle g*tü kalktı.

    4|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 73

  • Adli tıp uzmanlığı

    1|0
    0|0
  • Bilgisayarcıyım sağlık sektöründede çalıştım 2 ay kadar sünnete otopsiye falan girdim ama bana göre değil ama doktor olacaksam psikiyatri psikolog olmak isterdim kansız kesmeli işler bana göre değil :)

    0|0
    0|0
  • Jinekoloji seçmezdim o kesin ama beyin cerrahi seçebilirdim.

    1|0
    0|0
  • ameliyat cart curt bayıyor..hematoloji radyolog anestezi falan iyidir..insanlarla ne kadar az muhatap olursan okadar iyi o meslekte bence..

    0|0
    0|0
  • doktor olamasamda şimdiye kadar dilimle çok bademcik ameliyatı yaptım <3

    2|3
    1|5
  • gastroenteroloji

    2|0
    0|0
  • ürolog olmayacağım kesin otopside yapmazdım

    ben masada oturup dokunmadan bakmadan soru sorup ilaç yazanlardan olurdum :)

    0|0
    0|0
  • psikiyatri

    0|0
    0|0
  • cerrah her türlü

    0|0
    0|0
  • plastik cerrahi :)

    0|0
    0|0
  • beyin cerrahı olmayı çok istedim ama erkeklere bir baktımda işsiz kalırım diye düşünmedimde değil hani... (sözüm meclisten dışarı)

    0|0
    0|0
  • Kardiyolog ya da psikiyatri ben deli hastalar deli gül gibin geçinirdik:/

    0|0
    0|0
  • Beyin Cerrahı isterdim, bir insanı kesip biçebileceğimi bilsem doktorluk için çalışıcam ama kendime güvenemiyorum, midem bulanır adamın kafatasının içine kusarım falan hiç gerek yok :D

    0|0
    0|0
  • Beyin cerrahı olmak isterdim :)

    0|0
    0|0
  • Pratisyen olup salla başı al maaşı,gelenleri uzmana yolla marşı söylerdim.:)

    0|0
    0|0
  • Pediatri olur :)) zamanında bir arkadaşım senden kesinlikle çocuk doktoru olur derdi :)

    Çok seviyorum fırlamaları herhalde ondan :D

    Bunun dışıdna Psikolg olmayıda isterdim :) mümkünse deliler le değil ciddi anlamda desteğe ihtiyacı olanlara..

    0|0
    0|0
  • Keşke olabilseydim..O kadar çok iserdim ki doktor olmayı..Ama adam gibi çalışmadık ve çok aptalca bir mühendislik dalında okudum ve mezun oldum..:(

    sorunun cevabına gelince..Jinekoloji(Kadın doğum)..

    0|0
    0|0
    • ne mühendisliği?

    • harita mühendisliği.

      hiç sevmedim ve sevmeyeceğim.Ama bu ülkede ne yazıkki istediğiniz değil sınavdaki performansınıza göre mesleğiniz oluyor..:(

  • Çene cerrahı olmayı düşünüyorum üniversite sınavlarına hazırlanıyorum zaten çene türkiyede cok sıkıntılı bir hastalık barındaran organ yerinden cıktı mı geri oturması zaman alıyo hiç oturmuyo belkide yemek yeme konusma gülmeye kadar herseyi etkiliyo kendime hedef edindim :)

    0|0
    0|0
  • cerrah ya da kadın doğum

    0|0
    0|0
  • ben şahsen veterinerlik veya anestezi seçerdim, kanlı işlerden korkmam ama sevmemde,

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    53

Kızlar Ne Diyor 52

  • Cerrah ya da psikiyatri

    1|1
    0|0
  • doktorlukta tek yapabileceğim şey psikiyatri :D :D entry nick uyumu :D :D ounu dışında iğne görsem dayanamamm :D

    0|0
    0|0
  • Kalp cerrahi seçerdim.

    0|0
    0|0
  • Bana psikiyatr olurdum. Zaten millete şimdiden gönül ablalık yapıyorum. O zaman parayla yapmış olurdum :)

    0|0
    0|0
  • kedimi gördüm sanki:)) çocuk hastalıkları uzmanı olabilirdim ama cerrah olamazdım.

    1|0
    0|0
  • Beyin cerrahi uzmanı olmak isterdim. ;)

    0|0
    0|0
  • Pediatri.

    0|0
    0|0
  • anestezi :) hiç değişmez değişemezde :))

    0|0
    0|0
  • piskiyatrı ya da piskoloji

    0|0
    0|0
  • plastik cerrahi

    0|0
    0|0
  • Hangi branş daha kafa yormadan geçiyosa onu seçerdim herhalde. Ya doktor olunur mu para için kafayı kırmaya gerek yok :D

    0|1
    0|0
  • Otopsi güzel cidden.Çok severim öyle şeyleri ben

    1|0
    0|0
  • anestezist .insanları yaşamla ölüm arasındaki ince çizgide tutmak..çok tanrısal

    0|0
    0|0
  • jinekolog olurdum heralde hayata yeni gelen bir canlının muhteşem ve mucize oluşumunun her bir kısmını bilmek muhteşem bişi bence:)

    0|0
    0|1
  • Arslan İbrahimoğlu'nun izinden giderim

    0|0
    0|0
  • Cocuk doktoru olamk isterim :))

    0|0
    0|0
  • Jinekolog. Bir aralar idealimdi.

    0|2
    0|0
  • Endokrin :))

    0|0
    0|0
  • psikiyatri ya da nöroloji muhtemelen.. kardiyoloji de olabilirdi ama tamamen zıt :)

    0|0
    0|0
  • genel cerrah olmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    32
Yükleniyor...