Pes 2013 DVD nerede bulabilirim ?

Arkadaşlar pes 13 orinal DVD nerede bulabilirim. Tecnosa, media Mart vs. hiçbirinde yok ve gelmiycekmiş pes 14 çıktığından itibaren firma tüm 13 leri kaldırmış nerden bulabilirim bu sene pes 14i hiç beğenmedim online olarak 13e devam edicem. Bildiğiniz bir yer var mışehir: Mersin


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • torrentten indirsene

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • İnternetten sipariş et bence

    0|0
    0|0
  • tornetten indirsene

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • dr.com.tr/Oyun-Konsol/Pro-Evolution-Soccer-2013-PS3//Oyunlar/Spor/urunno=0000000412127

    0|0
    0|0
    • hocam plastation değil bilgisayar için :D

    • Sahibinden.com'da ikinci el satıyorlar 20-50 TL arası. Mağazalarda bulman zor.

    • dostum kredi kartım yok kapıda ödeme seçeneğinide göremedim zaten pek güvenmiyorum mağazalarda pek bulunmuyor malesef pes 14 de almak istemiyorum tamamen hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim artık bulmaya çalışıcam sağol .

Yükleniyor...