Sınıfta ki tek kız öğrenci olsaydınız?

Bulunduğunuz sınıfta sizden başka kız öğrenci olmasaydı nelere dikkat ederdiniz? Ne yapar ya da ne yapmazdınız? Sizce, böyle geçirilen bir üniversite hayatı çok mu kötü, sıkıcı olur? Eksiklikleri nelerdir?

( Sorunun oğlan versiyonuna da cevap verebilirsiniz)

Şimdiden teşekkürler.


0|0
9|10

En İyi Erkek Görüşü

  • -Kız çok etkileyici ve güzel biriyse muhakkak kavga çıkardı, yok ben hoşlanıyom yok sen hoşlanıyon kafasıyla birbirlerini yerlerdi.

    -Çok orta vadede etkileyici ve güzel biriyse bir kesim grup olurdu, bu kızla ilgilenen kesim bir rekabete girişirdi, kızın oradan kaçması olası...

    -Kız etkileyici bir tip değilse pek sorun çıkarmaz oradaki erkekler...

    Farkını hissettirir... Kötü olmazdı aslında normal derslerine odaklandıgın zaman no problem...

    cut.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bizim lisede vardı bir tane kız ikinci sınıfta birisi ile kaçtı evlendi ama şu vardı ben pek ilgilenmezdim ama erkekler tarafından olsun rahat olamaz ya kız her erkek her kızda oldu gibi dürst insanlar olmuyor her zaman bilmem anlata bildim mi kardeş

    0|0
    0|0
  • Nazar boncuğu muamelesi gösteriliyor genelde. Mühendislikse iyi çocuklardır ama zamanla anladıkça iyi arkadaşlar edinebilirsin.

    1|0
    0|0
    • öyle mi diyorsun makine fakültesinden ders almak gibi bir hataya düşmüştüm bir keresinde :D

    • vaay demek öyle teşekkür ederim bana bunu hiç söylemediler :)

  • Aslanlar tarafından çevresi sarılmış ceylan gibi oldu bak şimdi :D

    1|0
    0|0
  • Oğlan başına 1 kilo düşüyordur umarım.

    Bana kılsız tarafı gelir umarım.

    0|0
    4|0
  • meslek yüksekokullu seni :P

    0|0
    0|0
  • senin okudun bölüm haberleşmemi:?

    0|0
    0|0
  • abazanlar arasında zor olurdu

    0|0
    0|0
    • Dersler var. Sanmam ki öyle olsunlar.

  • +Selam kanka naber

    - İyidir kanka senden

    + iyidir kanka. okul nasıl gidiyor ?

    -Nolsun be kanka koskoca sınıfta 1 tane kız var, tüm sınıf onu düşünerek sağ elini geliştiriyor

    + hıaaamnaaaaa

    1|0
    0|0
  • Bence bir okul müdürü erkek dolu bir sınıfa sadece 1 kız yerleştirmez

    2|0
    0|0
    • Lisede belki, ama üniversitede kazandığın bölüme giderdin. Başka şansın yok.

Kızlar Ne Diyor 9

  • çoğu kişi seni tavlamaya çalışacak ve sen sana hiç bakmayana yönel derim :)

    1|1
    0|0
    • Normal arkadaşlar da olabiliriz.

    • Hepsini Göster
    • cevapverdedilergeldik in söyledikleri mantıklı geldi bence onun dediklerini ciddiye alabilirsin aşağıda yazdığı şeyleri vs. umarım senin için iyi bir yıl olur :)

    • Sağol :)

  • eskıden dersane de oyle olmustu 8 erkek ıcınde tek kızdım bır sure sonra onlara benzıyorsun zaten :D

    1|0
    0|0
  • Arkadaşım makine bölümünde okuyordu 57 erkek 1 kız. Hiç de sıkılmadı , herkese gerçekten arkadaş gözüyle baktı diye olabilir. 5 yıl boyunca Bi sorun yaşamadı yani...

    1|0
    0|0
  • bana uyar zaten pek kız arkadaşım da yok...

    1|0
    0|0
  • erkeklerle takılırdım .d

    1|1
    0|0
  • en ön sıra tercihim olurdu hep

    1|0
    0|1
  • wuhhuu durumu :D

    0|0
    0|0
    • Nasıl bir durummuş o ?:D

    • Hepsini Göster
    • Ne komik cevaplar yazıyorsunuz ya:) Cidden okurken çok eğleniyorum :D El bebek gül bebek :D :D

    • bunun için özellikle uğraşıyorum :D

  • benzer bir durum basima gelmisti.ama cok sukur abaza yoktu aramizda.

    1|0
    0|0
  • bence güzel olur tüm gözler sende :D

    1|0
    0|0
    • Bak bu kötü bence.

    • niye ne istersen yaparlar ilgi seni mutlu eder

Yükleniyor...