Arılar nasıl uçuyo sizce çocuklar?

şu andaki fizik ve matematik kurallarına göre arıların uçamamaları gerekiyormuş, çünkü kanatları, vücutlarına göre çok küçük ve zayıf ama hayvanlar UÇUYO! hem de ne biçim, nasıl olur sizce çocuklar.

bi de çocuklar yıldız verin yahu, daha üç levelim yazık bana günde bir soru hakkım var, anlıyo musunuz Bİ!

bazılarınızı çok seviyorum yaa (acaba kimleri hadi siz düşünün asdfg)


0|0
1|1

En İyi Kız Görüşü

  • o kanatların

    mühim olan büyüklüğü değil işlevi .P .))))

    0|1
    0|0
    • pis hep aklın orda zaten :P :))

    • Hepsini Göster
    • ya :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 1

  • ona bakarsan cekirgelerde hiçö durmadan kıtalar arasında ucacak kadar güçlü

    yani bazen diyorum bu evrim teorisi tamamen safsata

    0|0
    0|0
Yükleniyor...