Önüne gelen çoluk çocuk ateistim diyor. Siz ne düşünüyosunuz?

Önüne gelen çoluk çocuk ateistim diyor :D Bunda birazcık özenti biraz da kişinin yaşadığı boşluğun sebebi var diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyosunuz?


0|0
8|23

En İyi Kız Görüşü

  • Çünkü zamanla yaşadıkları gibi inanmaya başladılar. O sözü bilirsiniz: inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanmaya başlarsın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Çoğu boş ve anlamsızca sözler...Mensup olduğu dinden haberi ,sonra onu beğenmiyo ben ateistim diyo...Ben böylelerine çok rastladım...

    1|0
    0|0
  • Her seyi objektif bir seiilde dusunup ateist olduysa diyecek bisiyim yoktur ama bende cok rasladim bazilari sadece ozentilik bazilari ki bu kisilerle cok konusmusumdur kurani benden iyi biliyolar...ama bu cokda tartisilcak bisi degil o gormedigim seye inanmam diyo ve insanlarin insanlari yonetmesi icin yapilmis bisi oldugunu iddaa ediyo...bende hissettigimi ve inandigimi soyluyorum burda demek istedigim su ona tarihden bahsetsemde onu inandiramam cunku adam gormedigi icin inanmiyo...birde sunu soylemek istiyorum dusunebilen her insan kendini dunyayi ve dinini yoksa dinleri arastirip sorgulamasi lazim...dusunun ya hristiyan bir ailede ya da musluman bir ailede dogsaydiniz?

    0|0
    0|0
  • Bende hristiyanım, söylediğğimde çogu kendini bilmez şunları soruyor

    1- kaç paraya din değiştirdin

    2- ülkeni satmak için ne kadar aldın

    3- kime özendin

    Bunlar bazı bilgislerin masalları tabi ki ilimle,bilimle tartışmaya gelemezler ama iftiraya gelirler :)

    Her neyse soruna gelincede burası sanal ortam önce bunu bilmek lazım herkes herşey söyler

    Mesela senin inancına saygılıyım diyen adam gerçekte böyle değil belki o nedenle ben sanalda söylenen bu türk şeylere pek itimat etmem ama kişiyle özelden vs konuşursanız zaten doğru oldugunu belli eder bir şekilde..

    1|1
    1|0
  • Ateist gençlere Allah doğru yolu göstersin, Ne diyim.

    0|0
    0|0
  • olmassan mk diyom ne diyim :D

    0|0
    0|0
  • Ben cehennem de yanar ken ; hani lan nooool du ateisttiniz :D Hani lan Allah yok tu :D

    0|0
    0|0
  • önüne gelen çocuğuda müslüman yapıyorlar. bırakın çocuk kendisi seçsin o vakit.

    2|1
    0|3
  • hiçliğin dibine vurmuş ailenin hiç olmuş çocugu işte (: anlamını bilmediği konularda havalı görünmek ? garip.

    0|0
    0|0
  • 5* verip uzaklaşıyorum

    0|0
    0|1
  • bak sende söylemişsin işte çocuk işte..

    0|0
    0|0
  • Normal o yaslarda ilgi çekmeye çalışıyorlar ben devrimci olduğumu bile iddia etmiştim bir ara :-)

    1|0
    0|0
  • misyonerler iyi çalışıyor diyorum :)

    0|1
    0|0
  • ilgi çekmek için yapıyor ateyiz ayağına yatıyorlar :)

    0|0
    0|0
  • Özentilik ve farklılık cabası tavan ama aralarında gerçekten mantıgıyla karar verende var.

    0|0
    0|0
  • Dİni kendi çıkarlarıma göre kullanmaktansa ateist olduğum gerçeğini kabul ederim.

    1|0
    0|1
  • bir şeye inanmak güzeldir tanrıya inanmak muhteşemdir

    0|0
    0|0
  • o değilde o ateistim diyen ergen beyninin olduğunu hatırlayınca intihar girişiminde bulunacak :D

    0|0
    0|0
  • ergenlik dönemi böyle özentiler oluyor...

    0|0
    0|0
  • Onların ki biraz boş söylenti ...

    0|0
    0|0
  • Moda mı oldu lan ateist olmak yoksa ?

    0|0
    0|0
  • Hepsi senin gibi ağır ergen demek ki

    0|0
    0|1
  • Bir insan sıır olmasın . :)

    0|0
    0|0
  • Akp dindar gençlik yaratıcam diye milleti dinden sogutuyo.Özentilikten olacak iş değil yani o.

    2|0
    1|2
    • Tayyip yüzünden dinimden vazgeçeceksem yazıklar olsun bana.

    • Hepsini Göster
    • Afferin kızıma :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • Önüne gelen de Müslümanım deyip her haltı yiyor.

    Hay aksi...

    3|4
    1|3
  • Onları kendi haline bırakıyorum .

    0|1
    0|0
  • allah onları affetsin ne diyeyim :)

    1|0
    0|0
  • ateist olarak görürlerse kendilerini, bence marjinal olduklarını düşünüyolar. Genel olarak verdikleri nedenleri ıspatlamalarını isteseniz aslında gerçek anlamda olmadıklarının farkına bile varırlar.. acıyoruz onlara...

    0|1
    1|0
  • Moda moda bildiklerinden mi sanki

    Ateist vayy ne krizmatik bir kelime

    0|1
    1|0
    • doğru ben moda diye takıyorum seneye out olacakmış in olan budacılık...şimdiden büyük budaya selam...

  • herşey mümkün...

    0|1
    0|0
  • bunun havalı olduğunu düşünüyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...