Vücudunuz hangi spora uygun ? ?

Vücudunuz hangi spora uygun ? ?


0|0
2335

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 22

  • Voleybol ve yüzme vücut yapıları her ne kadar birbirine zıt olsa da yapıyorum.. Bisiklet , koşu var az az buçukta jimnastik.. 6.sınıfta az bişey basketbol oynamıştım.. Şimdi ise dövüş sporlarından bir ikisini istiyorum..

    0|1
    0|0
    • maaşallah genelde türk kızları spor yapmaz hayret recep ivedik tarzı yaşayan erkeklerden hoşlanır (ki recep ivediklik sadece spor veya hiç bir hobi ile uğraşmamakla olmuyor,kültürsüz,her hangi bir konuda hiç bir araştırma yapmadan illa cevap verip küfürlü konuşuyorsanda recep ivediksindir)

    • Yok valla ne yapayım öyle birini o anca beraber pinekleyip derste makara yapabileceğim birinden,öteye gitmez.. Beraber konuşabilcek birçok konumuz olması lazım yani hayata at gözlükleriyle bakmasın.. Birde bir sporcunun temposunu ancak bir sporcu anlayabilyor

  • voleybol tenis jimnastik

    0|1
    0|0
  • Koşu, tenis, voleybol, jimnastik ve ayrıca yatakta yapılan sporlar sayılıyor mu? ^.^

    0|2
    0|0
  • Tenis

    0|2
    0|0
  • Yüzmek kesinlikle

    0|1
    0|0
  • voleybol tenis yüzme hepsi var tekvando düşünüyorum bu aralar

    1|1
    0|1
  • voleybol ve tenis oynadığım için ikisine de uygun :)

    0|1
    0|0
  • yüzzmek :d

    0|1
    0|0
  • yürüyüşş :)

    0|0
    0|0
  • yüzme ve tenis

    0|1
    0|0
  • nefes alıp verme.. göbüşüm için ideal bir spor :))

    0|0
    0|1
  • Jimnastik Ve Basketbol .

    Yapıyorum zaten .

    0|1
    0|0
  • Okçuluk, atış yapmayı sevıyorum.

    0|2
    0|0
  • ben yüzebiliyorum sadece

    1|0
    0|0
  • Boyum ve parmak yapım uzun olduğu için voleybol :D

    0|0
    0|0
  • Dans (cevapcokkisaaaa)

    0|0
    0|2
  • jimnastik

    0|0
    0|0
    • türk kızları hayret genelde uğraşmazsınız spor yapanada saf bu salak ne yapıyor gözüyle bakarsınızda :)

  • Voleybol .

    0|0
    0|0
  • koşu bisiklet spormu bilmiyorum ama dans heralde yapmayı ençok sevdiyim şey :D

    0|0
    0|0
  • yüzme ve koşu

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    2

Erkekler Ne Diyor 35

  • basketbol ,tenis ,yüzme , zorlarsamda heralde bir servet çetin halindede futbol a uygundur :)

    0|1
    0|0
  • yüzme ama tenisi tercih ederim

    0|1
    0|0
  • Boks :p

    0|1
    0|0
  • masa tenisi

    0|1
    0|0
  • BODYBUİLGİNG,TENİS,YÜZME,FİTNESS,FUTBOLL (Kİ para için yapmıyorum futbolcular hiç bir şey yapmadan ki sporcuların ve bir çok şarkıcıda böyle TRİYONLARI alıyor,MADENCİ ESNAF gibiler ise insanlara faydalı kömür çıkartıyorlar 750-800 lira ya hayatından oluyorlar)

    0|0
    0|0
  • Rahatsızlığım nedeniyle spor dallarında fazlasıyla aktif olamıyorum. Bireysel ve biraz geriden ilgilenmeye çalışıyorum. Yüzme, atıcılık, barfiks, uzun yürüyüşler filan...

    0|0
    0|0
  • yüzmekten vazgeçemem :)

    0|1
    0|0
  • hertürlüsüne uygun valla :D

    0|0
    0|0
  • Futbol ve Basketbol.

    0|0
    0|0
  • Body .

    0|0
    0|0
  • benim vücudum yatışa uygun

    0|0
    0|0
  • Mixed martial arts yaptım bir süre ama şu anda vücut onluk degıl :D

    0|0
    0|0
  • uykuya çok uygun 8/25 uyuyor.

    0|0
    0|0
  • Yüzmeye uygun en çok.

    Zaten yüzüyorum.

    0|0
    0|0
  • yatak sporları için uygunum :)

    0|0
    0|0
  • dama :) sonuçta oda bir spor demi ama :)

    0|0
    0|0
  • Box,futbol ve yüzücülüğe uygun.Gerçi hepsini oldukça iyi yapıyorum.

    0|0
    0|0
  • g*tümle bilimum koltuk ve çekyat çökertme dalında altın madalya alırdım.

    1|0
    0|0
  • Boks

    0|0
    0|0
  • Tenis, basketbol ve yüzme

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15
Yükleniyor...