İslamda Kadın Sünneti?

Bugün birşey okudum ve gerçekten şok oldum denilebilir. Sadece merak ediyorum ve bilgilenme amacıyla soruyorum. İslamda kadın sünneti varmı? araştırmalarıma göre var.

link

Kadın sünneti : kadının üreme organından bir kısım kesilerek, zevk almasını engellemek amacıyla hala yapılan bir sünnet şekli.

Siz ne düşünüyorsunuz bu vahşet hakkında?

Güncellemeler:
beni eleştireceğiniz kadar araştırın; link

kitapta var diyor adam. Soruyoruz bizde bişey dediğmiiz yok!

0|0
30|37

En İyi Kız Görüşü

  • Bende bir dönem arastırmıstım ve kesinlikle bende vahşet olduğunu düşünüyorum..Hatta bu olay üzerine gerçekten yaşamış Desert Flower adlı bir film ve kitabı var izlemeni tavsiye ediyorum..Dinde bunun sünnet olmadığı ama bayanlar için fazilet olduğu söyleniyor yani yapılabilir deniyor.

    1|0
    0|0
    • bence eğer dinde böyle birşey varsa ki olmamasını umuyorum, iyice soğucam dinden.. Umarım yoktur. Filmide az sonra izleriz beraber kuzum :) seniçokseviyom :D

    • dinden soğuma sen önce kalpte ve iyilikte var bil dini..başkalarının ne dediğinin ne önemi var..islamda kadın sünneti yok..sadece erkekler için eğer istenirse eski devirlerde daha çok işe yarayan basit bir önlem ne kız ne erkek uygulamak zorunda değil gerçekten içinden gelerek istemediği sürece..yani olr ya adam penisinin o halinden bıkar istemez kabul etmez gider sessiz sedasız olur sünnetini..olması gereken bu...!

    • olması gereken bu ama olamıyor malesef. daha 7 yaşına varmadan yapılır sünnet genelde, kaldı ki bide onay mı alıcaklar? :) kuranda olmaması normal adı üstünde "sünnet" zaten kuranda geçmez. Sünnet peygamberin yaptığı ve halkında onu örnek alarak devam ettirdiği davranışlardır. Örneğin kuranda nasıl abdest alınacağıda yazmaz. Lakin kadın sünneti bazı müslüman toplumlarda hala uygulanıyor. Hadi geçmişten kalan bir gelenek diyelim neden sadece müslüman ülkere kalmış oda ayrı bir konu:) neyse

Erkekler Ne Diyor 37

  • İslamla bagdaştırmadan önce iyice araştırman lazım. Bu şekilde yaparsan tepki alma doğaldır.

    link

    Wikipedia ya biraz baksan cıkacak zaten.

    1|0
    0|0
    • araştırdım zaten. wikpediada nasıl yapıldığı, nerede yapıldığı yazıyor ayrıca bazı dinlere gre yapılabilir diyor islamda kesinliği yok kimi hoca yapılabilir var diyor, kimisi reddediyor. Anlatabildim umarım

  • dinde var mıbilmiyorum zaten namusu bir kadın evlenene kadar kocasını bekler kocasıyla ilişkiye girincede zevk almıcaksa bir anlamı kalmaz bir karı kocaya herşey helaldir levate yapmak haricinde bilmiyorum bu konu hakkında konusamıcam şahsen ben sünnetli bir kadın almam

    1|1
    0|0
    • kadın sünnetiyle evlenene kadar bakire kalmayı nası bağladın sen canısı?

  • link bu konu ks tarihinde baya bir incelenmiş

    0|1
    0|0
  • aslında sunnet denen şey yapılması şart olmayan anlamında demek ne diye olduysak her neyse cinsel organların bir kısımlarının kesilmesinim sebebi islam dan ve musevilerden önce mısırlıların icat ettiği cinsel isteği bastırmak için kadın erkek cinsel organların bir kısmı kesilmesi her neyse gereksiz bir uygulama onu biliyorum erkekte de eğer enfeksiyona karşı korunma gerekiyorsa yapılabilir

    1|0
    0|0
  • Azize kardeşim İslam'da Kadınlar sünnet olacaktır diye bir emir bir buyruk yok..Mesela müslüman bir erkeğin de sünnet olması farz değil..Sünnet sünnettendir..Peygamberin bize anlattığı ne varsa biz onları da farz gibi değerlendirmek zorundayız..

    Peki erkeklerde sünnetin faydaları var mıdır vardır..İşin sağlık tarafı da bize penisden alınan fazlalık etin penis sağlığına yararlı olduğunu söylüyor..Arabistan'ın bazı bölgelerinde o dönem kadınların sünnet edildiği İslam doğmadan önce de İslam doğduktan sonra da vardı..Resulullahın bu konuda hadisleri var..O dönemin insanları da bunu sağlık açısından değerlendirerek yaptı..

    Resulullah (SAV) su içerken oturarak için buyurmuştur..Ayakta su içmenin zararından dem vurmuştur..Sağlık açısından baktığımızda hakikaten ayakta içilen suyun bir bölümü midenin haricinde direk on iki parmak bağırsağına gider..Mide süzgecinen geçmeyen suyun bir kısmı içinde mikrop varsa sağlığa zararlıdır..

    Yani Resulullah kadınların sünnetinde vahşet ve zarar namına bir kanıya varsa bunu o gün o dakika reddederdi..Kaldı ki Hanefi mezhebinde yani bizde kadın sünneti yoktur..Ancak sakıncalı ve vahşice bir durumda değildir..Çünki bazı kadınların diğer kadınlara oranla bahsettiğimiz noktası normalin ötesindedir..

    0|1
    1|0
  • Benim bildiğim kadarıyla yerel kabilelerde devam eden bir yöntem bu. İslam paldır küldür kesin atın biçin demiyor sorularınızı biraz adaplı sorun lütfen. Yanlış yönlendirmeler olmasın. Kadının biyolojik yapısına göre değişir. Rahatsızlık duyuyorsa bir kadın genital bölgesindeki bir parçadan, herhangi bir rahatsızlık, o zaman edilebilir. Yoksa zorla sünnet olacaklar diye bir kaide yok. Din, bu rahatsızlıkların önüne geçmek için bir ruhsat niteliğinde o cevazı veriyor ama, barbar olan vahşi olan yine İslam oluyor. Ben de bunu anlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • sana şöyle söyliyim..islamda yani en azında kitapların en büyüğünde yani kur'anda ne kadın sünnetine nede erkek sünnetine dair en ufak birşey yoktur..Lakin sonraları hadislerde geçen iki konudada sünnetlere rastlanmakla beraber artık ayıp olduğu içinmi konuşulması ve yapılması daha zor ve saçma olduğundanmıdır kadın sünneti pek uygulanmaz (bazı yerler hariç) ben kesme şeklinde olan sünnetle islamın keskin şekilde ayrılmasından yanayım..neden..sünnet sağlıksız birşey olduğundanmı : cevap: hayır çok güzel bir ürolog tarafından doğru şekilde yapılırsa temizliğe katkı yapıyor ama götürdüğü şey verdiği şeyle mukayese bile edilemeyecek kdr fazla..işte bu yüzden sünnet kişinin bilinçli iradesi dışında yapılmasına ben sünnet demiyorum çünkü ileride çok ciddi psikolojik sorunlar oluyor..olabiliyor..! ben kadın sünnetin hiçbir akla ve dine sığmayacağını dini maske olarak kullanan hayvanlaın kadını hegomanyasına almak için onları küçülmesine ve cinsel hazzını yakan bu adeti şiddetle kınıyorum..kimse kimsenin kadınlığına zarar verme hakkına sahip değildir...beri yandan erkek sünnetine gelirsek kazancı ufak bir temizlik pratisi ama hijyenik bir adam ve çok sıcak iklimlerde yaşamaya mecbur olmayan bir adam doğal penisi ile gayet temizde kalır bakımlı olursa..üstelik sana söylüyorum cinsellikten en az iki kat hatta daha fazla mutluluk duyar orgazm daha şiddetli ve güzel olur erkek için kadın için birşey değişmez ya da fazla fark olmaz diye düşünüyorum..bu nedenle bence üstündeki toplum baskısından dolayı kanunların bile yasaklayamadığı sünneti siz siz olun çocuklarınızın (oğullarınızın) tercihine bırakın..bırakın kendisini nasıl görmek istiyorsa o şekilde bulsun...ben bu şekilde düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • islamıyetten kadın sunnet edılecek dıye bır sey yok ! dine soradan sokulmaya calısılmıs hurafeden başka bişi degıl ! ona bakarsan arabıstanda adam öldurmenın cezası dırekt ıdamdır ama gecenlerde ınternette okudugm bır haberde 5 yasındakı öz kızına tecavuz edıp ölduren babaya sade 10 yıl hapis czası verıldı ! nedenı ıse kendı karısını ve kızını ya da oglunu öldurene ıdam verılmıyor !sorsanız araplar muslumanlıgın en ıyı yasayan ırk ! ALLAHcc nin laneti üzerlerıne olsun bölesahte muslumanların

    1|0
    0|0
    • aynen o olayı bende duydum ve hala tiksiniyorum ya. Gebersin öyle insanlar..Sapkın köpekler

  • Kadın sünneti Mısırda da yapılıyormuş sanırım, tam olarak içeriğini bilmemekle birlikte, kadınlık organındaki dudakların küçültülmesi olarak biliyorum.

    0|1
    0|0
  • Dıne çok mesele karıstırdılar. Gerçek ıslamda oyle bırsey soz konusu bıle değildir.

    Herkesede hoca denmez.

    0|0
    0|0
  • saçmalıktan başka birşey değil.

    Kadınları sadece doğum makinesi haline getiriyorlar zevk almalarını her şekilde engelliyorlar zaten kadın sünnetinde kesilen yer klitoris denilen yermiş düşünün vahşeti artk

    1|1
    0|0
  • ben de afrikada var biliyordum. vajinanın sinir içeren kısımlarını kesip yapılıyor diye biliyorum. kendini tatmin olayını engellemek için

    0|1
    0|0
  • Yazik lan :(

    Zevk alamadiktan sonra niye taşiyasiniz ki, hayat anlamini yitirir valla. Ne kötü ya.

    Evlenirsek eşimi tehdit ederim artik. "Sus kiz bana cevap verme. Yoksa sünnet ettiririm seni. Azicik ucundan. Nihohahaha"

    0|0
    1|0
  • Öğğhh midem bulandı

    0|0
    0|0
  • ablacım gece gece söylenir mi böyle şeyler ya.. :O kendimi toparlayamıyorum gözümün önüne gelip duruyor vajinanın keskin bir materyalle kesilmesi :(((

    0|0
    0|0
  • İmanın sartlari3

    Bismillah cekmek

    Kelimei sahadet

    Kurban kesmek

    Amen.

    1|0
    1|0
  • Ben diyanet işleri müfettişi emekli tabi ki Bükremin Medineoğullari yim bu tarz haberlere itibar göstermemenizi rica eder kulağınızdan ezan sesi evinizde hurma ailenizde maşallah edalari eksilmesin arz ederim hayirli geceler telakki ederim.

    1|1
    0|2
  • bacım güncelleme yapma eleştirenlere yazsan güncelleme yapmasan tamam sakin ol herkes bize bakıyor bak

    0|1
    0|0
  • onların olmayan aklına ...

    0|1
    0|0
  • bilmiyorum ama bu konuyu araştıracağım.

    0|0
    0|0
  • kesilmeyeninden mümkünse

    0|0
    0|0
  • Evet bu var bazı toplumlarda. Ama çok kötür bir şey... Canilik resmen.

    0|1
    0|0
  • biz neden sünnet olduk zevkimizimi azalttılar yani olduk ama nedenını bılmıoruz bilen var mıacaba

    0|1
    0|0
  • Kaç yıldır saçma sapan fantezi dünyasının içinde yaşıyoruz.

    0|0
    0|0
  • kitapta yok sünnette degildir

    0|0
    0|0
  • klitorisler kesiliyor ki karşı cinse ilgi duymasın onlara göre günahmış

    0|1
    0|0
  • şerefsizler

    0|1
    0|0
  • Bu haberi bir kaç önce gördüm bu olayı bende anlamış değilim

    0|1
    0|0
  • Linklerdeki bilgiyle Kadın sünneti tanımınız çelişiyor..

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bişey.

    Sağlam bir nihilistim

    Lakin bu durumu görmezden gelemem.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 29

  • her iki cinsin de sünnetini kendi rızaları ve acil tıbbi gereklilik olmadığı müddetçe beden bütünlüğüne tecavüz olarak nitelendiriyorum..sünnet kişinin cinsel hayatını köreltmekten başka işe yaramıyor..doğallık her zaman en güzeli..Allah insan bedenini eksik ya da kusurlu olarak mı yaratmıştır ki sonradan düzeltilmesini istesin? vahşetten başka birşey değil

    1|0
    0|0
    • kişi 18 üstü ise ve kendine göre gerekçeleri olması Lazım değilmi..uygulamayı haklı bulmamıza en azında yeter...! kendi gününde, kendi saatinde ve kendi isteğiyle olmalı..olmazsa oda onun seçimi doğru bu diyorum bırakın islamla bu kadar bağdaştırmayı ama nerde..bu yüzden sakat kalanlar da var..beden seçiminin adı din olmuş ne yapalım..hem bunlar içki içer her türlü zinayı yapr ama müslümanım derler şeyleri kesilmiş ya.:))

    • aynen katılıyorum..

  • yanılmıyorsam afrika kabilelerinde yayın olan bir durum

    herkes tepki göstermiş sağlık örgütleri ayaklanmıştı

    bu konuda haberler çıktığında

    cahilce yapılan uygulama, kız çocuklarına eziyetin başka bir yolu

    1|1
    0|0
  • yapıyolar.. kocalarının kölesi oluyor sadece onlarn zevkı ıcın yasıyolar kendılerı gram zevk almıyor ve yetmezmıs gıbı acı cekıyor... kadın sunnetı vahsettir ! kesınlıkle karsıyım...

    1|1
    0|0
  • Zevk almamaları için sadece kocasıyla olmaları için dikiyorlar.

    2|1
    1|0
    • çok saçma bu durum. hem bildiğim kadarıyla islamda bu yasak. bunlar islam ülkelerinde de yapılıyor. pakistan, ırak...

    • Evet arabistan falan

  • Hayır yok.

    0|0
    0|0
  • gerizekalılar ya

    o bölgelerde kadının tek hakkı çocuk doğurmak zevk alamaz kadın erkeğe hizmet etmekle yükümlü gibi bişi

    zevk almasın diye vajinanın klitoriste dahil bütün iç dudaklarını kesiyorlar pislikler

    yahu gerizekalılar zaten ALLAHIM YÜCE RABBİM kadının zevk almasını istemese onu o organla yaratmaz dı bu nasıl bir cehalettir YARABBİM

    ALLAH öyle insanlardan çoluğumuzu çocuğumuzu cemi cümlemizi korusun Amin

    2|1
    3|1
    • vallahi o kadarını bilmiyorum biliyorum desem günaha girerim

      yani erkek sünneti,sünnet sonuçta müslümanlara ama kadın sünneti sünneet diye hiç duymadım

    • Hepsini Göster
    • aynen yaa bir sakin olun arkadaşlar gidin özelde tartışın yahuu

    • değil kadın ereği bile onayına bakmadan sünnet yapmaman Lazım..erkek sünneti biraz daha makul kadınınkine göre ancak ben oldukça geç sünnet olmuş biri olarak sünnet öncesi cinsel birlikteliğin erkeğe verdiği zevk sünnet sonrasında yarıdan aza düşüyor haberin olsun..yani temizlik memizlik ne dersen de sünneti yazılı bir kağıda imza atarak ben sünnet olmayı hiçbir baskıya maruz kalmadan kendi irademle istiyorum diye mza atması ve yaşınında 18den büyük olması Lazım ama nerde...!sizede mntklı glmyrm

  • Yok öyle bir şey, kendini bilmezlerin uydurduğu bir durum. İslamda kadının böcek gibi ağzını yüzünü kapatması da yok ama yapıyorlar

    1|0
    1|0
    • kışın değil ama yazın ciltlerine o sıcaka zarar veriyorlar..bari ölçülü kapan...kimisi gözüne kdr kapanır kimisi çırılçıplak dolaşır abi yokmu bunun bir ortası..!

  • yazık yaaaa

    1|1
    1|0
  • İlk linkteki görüntüler Türkiye'den mi ben sadece Afrika'da uygulandığını sanıyordum nip tuck adlı bir dizide bu konu ele alınmıştı zenci kadının klitorisini estetisyen doktorlar yeniden yapıyorlardı.Bu dehşet verici bir şey zulüm .

    1|1
    0|0
    • ilki link kuzey ırak. yine diğer islam ülkelerinde de yapılıyor.

  • Allah belalarini versin.Misirda ve bazi ulkelerde bu bir gelenek.Cahiliyye devrinden kalma namus adina yapilan ve sunnet olduğu zaman kadının zevk alma olayi bitiyor erkegini aldatmaz dusuncesi ile yapılıyor.

    1|1
    0|0
    • saçmalıktan başka birşey değil. aldatan her türlü aldatır. kızlara acı çektirmeye hakları yok. böyle mantık olamaz. özellikle bu islam ülkerlinde oluyor.

    • Hepsini Göster
    • ne kadar gerikafalı insanalr

      peki kaıdn aldatamaz diyelim

      erkek aldatınca birşey olmuyor mu dimi

  • Bunun cahiliyetle vesaire alakası yok. Bu olay Efendimiz'in de hoş gördüğü birşeydir. Neden yapıldığı, nerelerde yapıldığı, işin dini boyutu bu sitede yazıyor. Sövmeden önce araştırmak gerektiğini algılayın. link

    0|2
    4|0
  • kuzey ırakta yapılıyormuş ne gerizekalı insanlar var ALLAH'ım ya bunu yapanların Allah belalarını versin yapmalarının nedeni de ilişkide haz almamaları için klitorisini kesiyorlar ve ALLAH için yaptıklarını söylüyorlar yazık!

    1|1
    2|0
    • ben öyle duydum senin dediğin gibi de olabilir tam olarak araştırmadım.

    • Hepsini Göster
    • araştırmadım demedim detaylı araştırmadım dedim kuranda geçiyomu geçmiyor mu vs

    • Araştırmadığın birşey için "gerizekalı insanlar" "bunu yapanların Allah belasını versin" demek, oldukça enteresan bir kişilik. Neyse, eyvallah.

  • Fazla cahilce.

    0|1
    0|0
  • ben ilk defa boyle birsey duyuyorum sunnet olsaydi boyle bir hukum konulsaydi illa bizim ulkemizde de yapilirdi. erkeklerde oldugu gibi.

    0|1
    1|0
  • Vahset yaa resmen vahset kucucuk kizlarin klitorisini kesiyorlar nasil aciyodur kim bilir ;(

    0|1
    0|0
  • bu nedir ya..

    0|0
    0|0
  • Yazık , cahillik işte buna denir O.o

    1|1
    1|0
  • cehalet eğitimsizlik sorgulamadan yaşam.. akıl var fikir yok

    0|1
    1|0
  • Cahilliğin nirvanası .

    1|1
    0|1
  • Islamda yok ama bazi ulkelerin kulturunde var..ve o ulkelerde musluman olduklari icin kadin sunneti islamda var diye dusunulebilior ama yok yani..

    Kultur meselesi..islam meselesi değil

    0|0
    0|0
    • erkek sünnetide yok sadece bir tavsiye ama bir inancı çüke bağlamışız...amerikan damada ilk çükü sorar olmuşuz..

  • duymuştum tamamen saçmalık! böyle birşey özel hayata tecavüz gibi birşey

    0|0
    0|0
  • daha önce duymuştum

    0|1
    1|1
  • Duymuştum bende ama kesinlikle saçmalık!

    0|1
    0|1
  • detaylı bilgi burada : h t t p ://kadinsunneti.blogspot.com.tr/

    0|0
    0|0
  • tövbe estrafullah

    0|1
    0|0
    • klitoris'i kesiyorlar. aMA UFAK UCUNDAN. klitoris de cok sinir hücresi bulunuyor ve çok acıya mal oluyor

    • Hepsini Göster
    • ne eleka bize yapılmadı ki bizde bilmiyoruz netten bakıyorumşu anactırdın agzımı benim

    • sen erkek olarak buna yorum yapma bence. cocuga bak biz mi biliyoruz sen mi sende garip garip yorumlar yapma sanki kadın organlarına girmiş gibi abusssssubuk yorumlar yapıyorsun git işine

  • bildiğim kadarıyla bunu uygulayınca kadın cinsellikten zevk alamıyor ne cehalet yaa

    0|1
    0|0
    • cinsellikten zevk almayınca neye yararkı. elbette kadınında cinsel ihtiyaçları var.

    • elbette ama işte bambaşka bir kültürleri var ve onlara normal geliyor. yazık..

  • sanırım kızlık zarını patlatıyolar .

    0|1
    0|1
  • çok yanlış kaynaklardan olaya girmişsin ona bakarsan iranda biri kalmış oruç tutarken su için demiş.kadın sünneti bazı ülkelerde kadını mal olarak gören toplumlarda dini alet edilerek kadınların namusunu koruduğuna inanılan bir işlemdir.kadının bedenine tecavüzdür ve diyanet işlerinden daha iyi bilgi alabilirsin ki onlarda katiyen vahşet olarak kabul görür.bu dini kullanan kendi çıkarlarına alet eden kişilerce uydurulur.zaten çoğu kişi dini böyle uydurma yerlerden öğrenip çoğu şeyi saçma bulmakta .halbuki çok sağlam olan kaynaklar var .kütüphanelerde .malasef bugüki gençlerin araştırmaları internet ve iki uyduruk el yazması kitabı geçmediği için.bunlara kolay inanılıyor.öncelikle sünnet ne demek erkeğin bile farz değil sünnettir.yani yapılması hoştur.yapmasan da sana kalmış demek.sünnet ise insan bedenine faydası olduğu için erkekte tabi sünnet olarak yapılması gerek görülmüştür.lakin bu kadın bedeninde yapılması vahşet ve vücuda zararlı insan bedenine zararlı olduğu için katiyen yoktur.buradaki kişilerin çoğu uydurmasyon bildikleri için laf atıyorlar .gerçekten inançsız kişilerin tanrıya laf attıklarını ve eğlendiklerine şahit olmadım .çünkü bir sürü arkadaşım var öyle.biride kalkıp saçmalık demiyor.yani bazı toplumların kendi uydurmasını kuranda allahın emri olarak göstermek zaten en büyük günahtır.şirk koşmaktır ve allah şirk koşanı affetmez..açın bir kuran okuyun orda hangi ayette var bir bakın körü körüne bağlanmayınız.

    0|0
    0|0
    • doğru söylüyosun ben zaten bilen var mıdiye sordum çünkü cübbeli hocayı görünce iyice var mıacaba diye şüpheye düştüm ama yorumun güzel sanırım yok dinde.. teşekkür

    • Hepsini Göster
    • peki ben 15 yaşımda sünnet oldum ve ailem beni razı edene kdr akla karayı seçti ve ben bunda hiç memnun olmadım bedenimle barışmakta oldukça zorlandım...eğer bir erkeği mutsuz ediyorsa sünnet onada yanlış.yani beden benim ve aile seni olmak için zorluyor..size şunu belirtebilirim..sünnet bir miktar faydalı ama zararı çok çok daha fazla..erkektede cinsel hazzı oldukça düşüren birşey..uzman bir ürolog yaparsa o kdr düşürmüyorda birde işi bilmeyen yaparsa yandığınızın resmidir..bence kişi seçmeli..

    • zaten farz değil sünnet yazılmış kişiye kalmış kalmalı daha doğrusu

  • İslamda öyle bir şey yok.

    Bilip bilmeden konuşmayın.

    1|0
    1|3
Yükleniyor...