Fenerbahçeliyim ama fenerbahçe taraftarını sevmiyorum ?

Beyler fenerbahçeliyim ancak fenerbahçe taraftarını gruplarını sefa reis dedikleri adamı falan olsun hiç sevmiyorum sadece fenerbahçeyi seviyorum ama ne bileyim garip bir durum


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • en doğrsunu yapıosunn ağa...

    hepsinin canı cehenneme!reis olmak için ne boklar dönüyor bir bilsen!

    ankarada ankaralı aslanlar var adam 3lüyü telefonda çektiriyor ben böyle rezillik görmedim.

    evli barklı herifin tribün liderliği yaptığı nerede görülmüş ben böyle saçma salak bir şey görmedim.

    selim reis :D aahha kendisi sayesinde koskoca ankaralı aslanlar toplanıp adam gibi maç izleyemiyor.

    düşünün kimse karanfile gitmiyor adam derbiye gidiyor giremeyenleri sokuyor diye yalakalık yapıor tabiki yapacak boşuuna tribun lideri olmadı ya ama bde söyle bir şey var ki derbye giderken yoktan para kazanıor kendisi birkere bedavaya gdyor

    0|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Beşiktaşlıyım ama güldüm asdfgh :D

    1|1
    0|0
  • kimse kimseyi sevmek zorunda değil.. Nitekim o da bır taraftar sevdanız aynı sey ıcın... birbirinizi sevseniz ne olucak sevmeseniz ne olucak... sevginin ortak yeri FENERBAHÇE..

    1|0
    0|0
  • Olmadı şimdi bu

    0|0
    0|0
  • Bence taraftar grubunu sevmelisin sonuçta tuttuğun takıma bağlı ben uAnın hastasıyım mesela olması gerektiği gibi

    0|0
    0|0
  • fenerlisin demek :)

    0|0
    0|0
  • olabilir yani

    0|0
    0|0
  • sevmek gerekmiyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Fenerbahçe taraftarı sadece sefa'dan ibaret değil... Ünifeb ve KFY yi de bir araştır... Sevgi eylem gerektirir...

    1|0
    0|0
  • Bende Fenerbahçeliyim taraftarı sevıyorum ama o sefa denen adamı sevmıyorum bıde yeryere zıplıyor kendını bı bok sanıyor amk :D

    0|0
    0|0
  • imanın kuvvetliymiş :D :D:D sha kdjashdklah

    0|0
    0|0
Yükleniyor...