Eski sevgilimle aynı sınıftayız. Onu unutmak için ne yapmalıyım?

eski sevgilimle aynı sınıftayız. yaklaşık 9 ay sevgili olmuştuk. birbirimizi çok seviyoduk hatta ben aşıktım o aşıkmıydı bilmiyorum ama aşığım diyodu. her neyse bizim ayrılma sebebimiz bana göre çok mantıklı ona göre mantıksız. ayrılma sebebimiz onun kardeşim dediği çocuk. 10 yıllık arkadaşıymış ve ben onunla konuşmayacaksın dedim. adeta sevgiliymiş gibi konuşuyolardı birbirlerine öpücük felan gönderiyolardı hergün telefonda en az 15 dk konuşuyolardı vs. ve ben konuşmayacaksın dedim eski sevgilim onu tercih etti ve ayrıldık. şimdi aynı sınıftayız o sanki inadına yapar gibi sınıfta ne kadar erkek varsa hepsiyle konuşuyor. onunla barışmak istemiyorum unutmak istiyorum ama beceremiyorum. onu her gördüğümde kalbimde her zaman aynı bir acı oluyo ve çok kötü oluyorum gözlerim felan doluyo. sizce ne yapmalıyım ne önerirsiniz lütfenn yardım edin :(


0|0
33

En İyi Kız Görüşü

  • birincisi senin sevgilinin kiminle görüsüp görüsmeyecegine sen karar veremezsin. Sen zaten güvenmiyormussun ayrilarak en iyisini yapmissin. Tamam kiskanmakta haklisin ama ona sununla bununla görüsemezsin diyemezsin. Ona güzel bir dille söyleyebilirsin oda buna saygi duymasi gerekti.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ee haklısın yani. Benim sevgilim de kızın biriyle sevgili gibi konuşsa, öpücükler falanlar. . .

    O kadar geniş olamam. Elbet arkadaşları olacak, olmalı da ama belli bir seviye içerisinde.

    0|1
    0|0
  • Sende ona inat sınıfta ne kadar kız varsa hepsiyle konuş.

    0|0
    0|0
    • Yapamıyorum. Hep gülmeye çalışıyorum ama olmuyo. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum :'(

Erkekler Ne Diyor 3

  • Başka bir sınıfa kaydını aldır, müdüre çık anlat derdini, veya rehberlik servisine başvur anlat durumu kesin yardımcı olurlar sınıf değiştirme hususunda, en azından bir nebze de olsa acın hafiflemiş olur

    0|0
    0|0
  • bence ona inat sınıfta her kızla konuşursan senn onu umursadığını anlar sana daha çok acı çektirir onu umursama acını içinde yaşa kelin ilacolsa kendi başına sürerde ben yınede yardımcı olmak ıstedm

    0|0
    0|0
  • Yav böyleleri adamı katil eder. Böyleleri kimseyi mutlu edemez. Mazallah bununla evlensen seni mutlaka ALDATIR. Kurtulduğuna dua etmelisin bence.

    0|0
    0|0
    • Kurtulduğuma zaten dua ediyorum da o çektiğim acıyı nasıl halledecem onu bilemiyorum

    • Sevgili kardeşim bu derdin tek ilacı var. ZAMAN. Kendini toparlamazsan derslerinden geri kalırsın. 4 elle derslerine çalış.

Yükleniyor...