Bir hayalden daha fazlası

Birçoğumuz evlenmeyi düşünüyoruz. Kimileri salon düğünü ister, pasta kesilsin, takılar takılsın, oynansın bitsin, kimileri de öyle bir düğün olsun ki kimsenin hafızasından silinmesin ister. İşte karşınızda link

Ne düşünüyorsunuz? Böyle bir şey yapmak ister misiniz?


0|0
10|21

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • Kesinlikle düşünürüm ama bizim düğünde danslar bu şekilde olur sanırım :d link

    0|0
    0|0
  • bunlar parayı zıçarak mı kazanıyor?

    0|0
    0|0
  • ben kır düğünü düşünürüm. hanımın gelinliği kırmızı ay yııldız süslemesi olacak. benim takımda ay yıldz süsleme olacak.

    link

    0|0
    0|0
  • böyle düğünler benim için gösteriş den hiç bişey değil!

    fazla büyük düğüne gerek yok aile ve arkadaşlar arasında küçük düğün olsa bile o yeterli!

    bu kadar para buraya harcıncana o parayı biriktirir ev alırım daha iyi.

    0|0
    0|0
  • 5-10 kişinin bulunduğu nikah merasiminin ardından sessizce balayına gitmek. Düğünmüş, dernekmiş hiç haz etmem öyle şeylerden.

    0|0
    0|0
  • 5***** aşkım bizde buna benzer bişi yaparız hatta daha iyisini çok mu iddalı oldu nan :D

    1|0
    1|1
  • Birkere yaşam dolu insanlar Gülmesini ve eğlenmesini bilen insanlar.. Çifimize ömür boyu mutluluklar diliyorum ;)))

    0|0
    0|0
  • sokak düğünlerine her akşam sövdüğüm için ve avrupada yaşamak istediğim için açıkçası kilisede evlenmek istiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Bu beni bozar ;))

    0|0
    0|0
  • On numara olmuş , yüzümde tatlı bir tebessüm oluşturdu :)

    0|0
    0|0
  • hayalim böyle saçmalıkmı yani bence şöyle uçaktan paraşütle evlensiler gökte falan nikahı kıysınlar daha anlamlı lan bundan...birde şarkı seçimi bana çok ters..

    0|0
    0|0
  • Sana birşey diyim kardeşim hayat sana daha toz pembe ciddiyim bunu anladım. toz pembenin pembesini görmen için önünde bir yaşam var yaşamı anlamak içinde bir kaç kez ölmek gerekir.

    0|0
    0|0
    • Neler yaşadığımı bilsen, aslında bu tür şeyleri toz pembe gördüğümden değil, gülmeye, eğlenmeye ihtiyacım olduğundan sevdiğimi anlarsın. :)

    • Hepsini Göster
    • :) peki selametle.

  • Artık o bircokluk kısımda yer almıyorum :))))

    0|0
    0|0
  • Çiftin çocukları olmuştur artık günaydın :)

    0|0
    0|0
  • :p herkes gitsin bisbise kalalım

    0|0
    0|0
  • bunu yapacak bir kız bulmak lazım herkes yapamaz bunu

    0|0
    0|0
  • niye düğün ? evlilik falan gereksiz şeyler bunlar

    0|0
    0|0
  • O şarkının gerçek klibinde yapılanları yapsalarmış ? :D

    0|0
    0|0
  • güzel klip olmuş :D

    0|0
    0|0
  • Abi çok iyi yaaa

    0|0
    0|0
  • Ben sadece nikah salonu düğünü istiyorum Yenge ...

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • ben buna bayiliyorum;) link

    1|0
    0|0
  • ben gece clubu kapattırıp arkadaşlarımla eğlenmek istiyorum düğün kısmı çok umrumda değil :)

    0|0
    0|0
  • hayatımda bu kadar çirkin iki kadını bir arada gördüm

    0|0
    1|0
  • düzüm ben düz artık görkemli düğünler veya evlilik tehlikeleri acayip normalleşti bence herkes orjinal olcam derken abartıp saçmaladı.

    0|0
    0|0
  • Yok ben böyle bişey istemem,sade bişey olsun abartıyı sevmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • istememmmm :D

    0|0
    0|0
  • güzel fikirmiş bende evlendiğimde öyle yapabilirim :)

    0|0
    0|0
  • yok artık beni aşar böylesi:):)

    0|0
    0|0
  • ben evlensem yeter:D evde kalıcam gibi geliyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...