Askerde.. sizce böle yapması normal mi..?

erkek arkadasım askerde ve arar konusurz sürekli .. yani her gün arar bir kaç gündür soguk bana karsı ama üstüne gtmedim askerde çünkü.. ama bir gün cok sinirlendm normalde telefonunu aksamdan aksama acar bugun btün gün acıktı ve ben btün gün aradım dönmedi .. ikindi gbi aradı ama müsait degldm ben sana dönecem iki dakika sonra dedim baa mesaj atms ben sabah bayldm hastanedeymşimdi komutan var basmda ben seni ararım dedi ama bugün içerisnde telefonla konustgu zamanlar oldu ... ama bir bana dönemedi ne yapıyo anlmıyorum basnda komutan olan hiç telefonla konublr mi madem konur bana neden iki dakika dönmüyo .. sizce şüphelenmeli miyim cok merak edyorum onu ... ?


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Neyinden şüpheleneceksin askerde olan insan ne yapabilir. Başında komutan olan zaten konuşamaz, cep telefonu yasak.

    0|0
    0|0
    • tama ama arada konustu ben sürekli arıyordm çünkü biliyorum bir bana dönemedi

Erkekler Ne Diyor 2

  • Normaldir fazla uzerıne gitme bence

    0|0
    0|0
    • ama böle yapmzdı sence komutann varken telefon yannda bulundurablr mi hadi dyelim bulundrdu konusablr mi telefonla

    • Yerine komutana gore falan degısır benım hep uzerımdeydı ama gecelerı anca konusabılırdım mesela

  • Bir an önce senden kurtulmalı oğlan.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bencede fazla üzerine gitme askerde emir kulu hastanede olduğu için telefona izin vermiş olablir komutan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...