Regl olmuş kadın siniri

Regl olmuş kadın siniri bence yalan kızların veya bayanların kafasında kurduğu bişeydir. Kişilik meselesidir bence bazı sözler falan var '' Regl dönemindeki kadın "dünya dikdörtgendir" dese bile "haklısın hayatım" diyeceksin. Yiyorsa deme.'' gibi tweetler durumlar görüyorum bence yalan inanmıyorum.

Güncellemeler:
ahahaha bayanlar basıyor 1 yıldızı :D
ay başında yazmakla hata yaptım sanırsam :D:D

0|1
14|2

En İyi Erkek Görüşü

  • katılmıyorum.

    1|0
    1|1
    • sen beni neden en iyi cevap seçtin ki ? ben senin yazdıklarına katılmıyorum dedim.

    • Hepsini Göster
    • eyvallah. ilk defa görüyorum karşıt görüşü en iyi cevap seçeni, şaşırdım sadece.

    • milletin verdiğicevaplara bak agam bir de kendininkine hanginiz insan :D ay başı yazmakla çok büyük hata yaptım aslında :D

Kızlar Ne Diyor 14

  • regln ne oldugunu dahi bilmedigine eminim.

    1|1
    0|0
  • Gerizekalı kadın oldun regl oldun o sancıyı yaşadın da konusuypsun gel bir gün cinsiyet değişelim regl halini gör bakim o karın ağrısı ne sen bilionmu salak bilip bilmeden konusma git internetten arastır

    0|0
    0|0
  • Lütfen nefes almaz mısın. Rahatsız oluyorum !

    1|0
    0|1
  • kadın olsaydın anlardın o ağrıyı yaşayıpta sinirlenmemek elde değil

    0|0
    0|0
  • peki soru ne

    0|0
    0|0
  • inanmayabilirsin ama şahlanmış bir atın altına girme derim ben yine de

    1|0
    0|0
  • Çok ilginç bir araştırma okudum şehirli kadınlar regl oldum sinirliyim kaprisi yaparken,kırsal kesimdekiler sadece adet sancısı çekiyormuş.arif olan anlasın :)

    1|1
    0|0
  • kişilığe gore değişiyo dedığın gıbı.mesala benım hiç konuşasım gelmıyo.hep uyumak ıstıyorum o günler:)bana dokunmasın kımse modundayım:)

    1|1
    0|0
  • bok bildiginden jandarma kesiliyon.. o ağrıyı o anı yaşamadan anlıyamasn! en iyisi çeneni kapat! inanmıyormuş muş.. salakk

    1|1
    0|0
  • hem abazansın hemde sille atıyorsun kasıtlı sormuşsun.hormonal bir durum bu.insan bünyesini bilmez mi,ergenlikten çık sen bence.

    1|1
    0|0
  • Bazılarının az ağrısı bazılarının çok ağrısı oluyo regl döneminde aslında kişiden kişiye dğişiyo ama durduk yere sinirlenmez üstüne gidersen alınıp sinirlenebilr zaten ağrıdan kmle uğrşck

    1|1
    0|0
  • o karın agrısı nasıl bir agrı biliyo musun sen

    1|2
    0|0
  • ozaman sana daha o dönemlerde bir bayan denk gelmemis. hormon seviyesinin yüksekldigi dönemler cünkü

    1|0
    0|0
  • senin karnınn öyle ağrısa görürdüm seni !

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • olsun sen yine de suyuna git.

    1|0
    0|0
    • ne yücelticem la hatunu bırak atsın tribinni 10 günsonra kendi gelir :D

    • Hepsini Göster
    • Ne kadar gül ezersen o kadar papatya çıkar kardeşim :) Papatyada sevmeyi bilene gülden güzeldir :)

    • güzel söz :)

Yükleniyor...