Teknoloji iyimi oldu kötümü ..

erkek arkadasınla biyere gidiyosun, telefon elinden düşmüyo bişey anlatıyosun mesela " dur askım sunada bakiym dönücem hemen sana" veya "sen anlat ben dinliyorum".. heves mi kaldı? arkadasınla oturuyosun almış eline telefonu oyun oynuyo.. iş yerinde molaya çıkmışsın, işinle ilgili bir gelişme olmuş yanında iş arkadaşın oturuyo. bişeyler anlatıyosun hevesle ama o telefona kitlenmiş bile senimi dinliyoki.. hayatın güzelliklerinden kopmaya basladı herkes.. benmi geri kafalı düşünüyorum bu kadar teknoloji düşkünü insanların içinde bilmiyorum. ama karsında bir arkadasın dostun eşin varken alıp telefonla oynamak bana saygısızlık gibi geliyo. haksızmıyım? veya sizin düşünceleriniz neler..

Güncellemeler:
buda açıklayıcı bir örneği .. link

0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • hoşlanmadıgım bir durum bir işin varsa halledersen biter gider orda öyle boş boş turlamak saçma saygısızca

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • bence internet ve yeni versiyon cep telefonları insanları çok bozdu a sosyal yaptı sana katılıyorum yavaş yavaş herşeyi internetten yapmaya çalışan bir nesil oluşuyor

    0|0
    0|0
  • iyi iyi artık devir teknoloji devri

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Evet saygısızlık zaten.

    Sen orada bir şey anlatıyorsun adam kafasını kaldırıp bakmıyor bile. Hoş değil.

    Teknoloji gayet iyi ve seviyorum da ama yerine göre kullanmayı bilirsen.

    0|0
    0|0
  • iyisini kötüsünü bilmem de bana yarardan çok zarar verici olduğu için uzak duruyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...