Küçükken hiç bir şey çaldınız mı ?

Küçükken hiç bir şey çaldınız mı ?

Ben ilkokuldayken babamın cebinden 10 lira almıstım o paraylada arkadaslarıma tost ısmarladım, bir tanesıne kıtap aldım , birinin sulu boyasıyla pastel boyası yoktu ona da onları aldım , ögretmene plastik su damlalı gül aldım :D Neyse annem okula geldı sordu söyledım kızmadı fazla sadece iyi birşey olmadıgını anlattı ben ne bıleyım o yasta paranın degerlı oldugunu sonra da kımsenın bırseyıne elımi sürmedım zaten iyilik mi yapmısım kötülük mü bilmiyorum :D Neyse öğretmende gülü alınca bana muz vermişti :D

Bundan 13-14 sene önce falandı o zamanlar 10 lıra çok degerliymiş demek ki..

Siz bu tarz şeyler yaptınız mı hiç ? :)

Güncellemeler:
bssr bana flüt dedi bir mazim aklıma geldi çok kahırlandım sizede anlatcam :D


bi defa annemler işteyken bızım evde abur cubur cok olurdu butun mahallenın bebelerını eve topladım ne var ne yok yedık ıctık sonra onlar balkondan cıktılar annem eve geldi benı oldürecektı nerdeyse . baktım annem orda flütü kesıyo elıme kaptıgım gıbı sokakta ılk gördgm kanalızasyon delıgının ıçıne attım caağnım yeşil flütüm bok delıgıne gitti :DD

0|0
13|12

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 12

Kızlar Ne Diyor 12

  • Annemden para çalardım hep.

    0|0
    0|0
  • Bahçelerden erik çaldım :D

    0|0
    0|0
    • arkadan bagryolarmydı :)

    • Evet, annem de kimsenin bahçesine dalma canın ne istiyorsa söyle alalım diye tembih ediyordu. ama ben illa o bahçelere girip kolu bacağı yaralayacaktım :) hala dizimde izi var. Haram mal işte nolacak :)

    • onun da zevkı bı ayrı :DD

  • Ay çok tatlıymışsın :D Bende 5-6 yaşlarındaydım annemle dışardaydık bayram üzeriydi bir dükkanın önünde şekerler vs vardı 1 tane şeker almıştım onu hiç unutamam çok pişman oldum hep haram o diye düşünürüm aklıma geldikçe :D

    0|0
    0|0
  • bizim çetemiz vardı mahalle bakkalına dalıp jöle ve cocostar çalardık 6-7 yaşındayken. kinder suprise ya da tofita çalan kral gibi görünürdü böyle. sonra ebeveynlerimize yakalandık bidaha yapmadık :(

    0|0
    0|0
  • Plastik flut calmistim :D

    0|0
    0|0
    • bana flüt deme :D

    • Hepsini Göster
    • Hahaha aa yaziikk canim yaaaa :d

    • nıckını kullndm kusura bakma aklıma geldı dellendm :)

  • hiç yapmadım :)

    babamdan ailemdne harçlık bıle ıstemeymezdım utanırdım onlar odamda masamın üzerıen brakırıd harçlığımı fılan çok şukur şimdı kendı paramı kazanıyorum zaten :)

    0|0
    0|0
  • bakkaldan çikolata , şeker ne varsa cebe indiryrdum , pişmanım :(

    0|0
    0|0
  • hatırlayamıyorn

    0|0
    0|0
  • bizim oradaki bakkal benim yüzümden battı sen ne diyorsun

    0|0
    0|0
  • bikeresinde ilkokulda kızın birinin silgisini çalmıştım :D:D

    0|0
    0|0
    • nıye calıyon elalemın sılgısını :D genelde boynumuza takardık ınek çanı gibi lan bu annelerde bı acayıp :D

  • Çalmadım hiç

    0|0
    0|0
  • ben komşu oğlunun atari kasetini çalmıştım napim onda daha güzel oyunlar vardı allah allah :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...