Erkek beğenmemişse sessiz mi kalır yok illa söyler kesin bitirir mi?

anneler bzi tanıştırdı biraz görüştük annesi aradı söz keselim 3-4 aya falan dedi.oğlumda çk memnun falan böyle 1 ay görüşme devam ederken hiç bişey yokken iltişimi kesti çocuk.. sizce derdi ne ,

anneside tekrar arayıp bşey demedi yani olumsuz veya olmlu ses çıkmadı çocuktanda annesindende...yani annesi arayıp görüştüler evet ama çocuklar anlaşamadı demedi ya da iletişm yok sizce dertleri ne bitmemişte kadın bitirmemek için mi neticeyi bildrimiyor yoksak bitti ği için m i ses yok 1 ayı geçti ne çocuk beni arıyo ne annesi annemi..

face.te online oluyo çocuk bişey demedn gidiyo,silmedi de sizcce bişey dmem gerekr mi hiç anlamm boyle şeylerden de

  • Bitirmek istemiyorlar ondan nokta koymadılar net bir netice olmadı
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Çocuk hoşlanmamış bitmiş
    33% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
  • Kız kırılmasın diye neticlendirmiyolar
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Çocuk istiyodur ama bişeye kırılmıştır
    33% (1)50% (1)40% (2)Oy Ver
  • Olumlu veya olumsuz aramaları gerekirdi bişey yapmamalıyım bayan olarak
    34% (1)50% (1)40% (2)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
ee çocuk istiyordur şıkkıyla istemiyodur şıkkı berabere kaldı bu şık seççimlleriniz berabere sonuç ne oldu arkadaşlar şmdi yorumlarda çok yakın berabere kaldı şıklar..?

0|1
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • kimseyi bekletmek huyum değildir olmayacağını düşünüyorsam söylerim tabiki fakat onların ne yaptığını anlamadım

    0|0
    0|0
    • evet tebrikler hiç hoş değil ama online oluyo yine yazmıyo benim yapmam greken bişey yok dimi

    • Hepsini Göster
    • belli olmaz sen bişey yapma bekle biraz daha

    • boyle şeyler oluyo mu ki hiç bu tarz durumlarda ya da neden olur

Erkekler Ne Diyor 7

  • Görücü usülünde çok yaşanan vakalardan birisidir.

    Her ihtimal olabilir

    Kişi görücüdür, bu iş tamamdır diyip fazlasıya rahat davranıyor olabilir ( sonra ilgilenirim havası )

    Emin değildir ondan veya kendinden veya iki durumdan da, annesine de net bişey söyleyemiyordur ( sıkıntı tiptir )

    Annesi çok evlat düşkünüdür, evladı hayır demiştir annesi hayırsa boşver diyip haber vermemiştir.

    Konuşmanız gerekiyor gerekiyorsa zorlama konuşmalısınız... Zamanından kıymetli değil.

    0|0
    0|0
    • benim yapmam greken bişey yok dimi

    • Hepsini Göster
    • ama kız tarafına yakışık alır mı ki eninde sonunda ararlar mı acaba

    • Yakışıklığını filan bilemem ama seninde bir hayatın var yani... Ne kadar böyle devam edecek ki...

  • Kisilik meselesi belli de olmaz

    0|0
    0|0
    • yada kişiliksizlik dimi.. benim yapmam greken bişey yok dimi

  • bitirip bitirmediğini kesin bir dille bildirmesi gerekir. bu çocuk ya da ailesi bir şekilde bitirmiş ama uygun bir şekilde söylenmesi gerekirdi. bitirmemiş olsa nezaketen bir selam verir demi

    0|0
    0|0
    • ama bitrdiyse de bir face.ten silerdi dimi diyorum

    • Hepsini Göster
    • ararsa açarsın , ama nezaketen olmayacağını söylersin. böyle böyle yaptın dersin. insan düşünse bile düşündüğünü karşı tarafa belirtir. ne bu sonuçta evlenmek için komisyon kararı falan gerekmiyor. söylersin 2 gün süre istersin olumlu ya da olumsuz bir dönüş yaparsın. faceden silip silmemen bişeyi değiştirmez. ama silersen aslında mesajını iletmiş olursun. tavrını koyarsın istemediğini anlarlar. durum netliğe kavuşur

    • şu an sadece girmiyorum kafam o kadar karışk ki

  • Bence bu aile evlatlarini baska birisiyle tanistirdi.senden daha guzel ya da senden daha zeki belki daha hanim hanimcik.O gorusmenin neticesini bekliyor olabilirler.Eger o iliski olmazsa sana geri donebilmek amaciyla.Kisacasi 2 li oynuyorlar.

    0|0
    0|0
    • iyide ben bir cevap vermedim ki daha onlara

    • Hepsini Göster
    • peki facete seni hemen eklemismiydi ?

    • evet daha tanışmadan annesi adımı verdiği anda bakıp ekledi hiç konuşmamıştık bile ama annesi anneme bahsettiğinden haberim vardı ekledi kabul ettim

  • Sor bence ne ayaksın olm sen de

    0|0
    0|0
  • Kız kırılmasın diye neticlendirmiyolar

    0|0
    0|0
  • duruma göre

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • 1 ay olduğuna göre bitmiş o iş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...