Bayram geliyo malumunuz , bu bayram için plan yaptınızmı nasıl geçirmeyi düşünüyorsunuz?

Bayram geliyo malumunuz , bu bayram için plan yaptınızmı nasıl ve nerde geçirmeyi düşünüyorsunuz? :)

Güncellemeler:
dalgaya almayın amk :D

0|0
7|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • ailemle geçiricem dana keseceğiz :D

    0|0
    0|0
  • Memlekete gideceğim, özel bir programım yok.

    0|0
    0|0
  • Kuala Lumpur'da beyaz şampanya içerken, önümdeki brokoli soslu taze levreği yiyeceğim.

    0|0
    0|0
  • Manikafa ,4-5 il dolaşıcam (= Arabamı servise soktum (=

    0|0
    0|0
  • bol bol yatacam

    0|0
    0|0
  • güncelleme yapma amk

    0|0
    0|0
  • ailemle geçireceğim

    0|0
    0|0
  • hatunun birini eve atmayı planlıyorum

    0|0
    0|1
  • Ilk iki gunu doluyum ama sonra arkadaslarla saga sola gazlariz muhtemelen.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kavurma yicem.

    0|0
    0|0
  • ailemle olacağım

    0|0
    0|0
  • Köye gitcem

    0|0
    0|0
  • tatil fazla yok yollarda tehlikeli bu bayram istanbulda olacam malesef ailemle geçiremicem yapayalnız şekerler ve ben işte

    0|0
    0|0
  • Ailemin yanında olacağım.

    0|0
    0|0
  • evdeym yda gezerm

    0|0
    0|0
  • ailem ve arkadaşlarım felan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...