En çok ne sıklıkta sevgiliniz oldu?

Ya da ne sıklıkla sevgili değiştiriyorsunuz..İkisine birden cevap verebilirsiniz

Bazen denk geliyor bir ilişkiyi yeni bitirmişken 1-2 ay sonra başka biri ya da eskiden hoşlandığınız biri çıkıyor karşınıza... ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz ama başlıyorsunuz da..ya da başlamak istiyorsunuz..

Ya da uzun süreli ve kötü yaşanan bir ilişkiden çıktıktan sonra karşınıza iyi biri çıkıyor ve afallıyorsunuz hayatınızın aşkı sanıyorsunuz..

Ne biliyim bu tür şeyler yaşar mısınız

Güncellemeler:
bir itiraf...24 yaşıma kadar tek bir ilişki yaşadım...daha önce sadece çocukluk aşkım olmuştu..

ama ilişki bitti ve 6 ay sonra biriyle çıktım ve o da bitti yine 4-5 ay sonra biriyle çıktım..yanıldım.ilk ilişkim dahil hepsinde yanıldım.sadece artık biraz daha olgunlaşmamdan mıdır nedir
son ilişkim en düzgünüydü. ona lafım yok.

ama çok pişmanım..24 yaşına kadar gayet düzgün..1 senede 2 sevgili daha sonrasında...artık kendimi kapadım ve nasıl bu kadar sık şeyler yaşadım ben bile inanamıyrm
erkeklerin 2 günde bir olurken,kızların hayatlarında sadece 1 olması gerçekten tuhaf..

erkeklerin 2 günde bir çıktığı kızları burda göremiyoruz demek..

0|0
14|24

En İyi Erkek Görüşü

  • böyle bi soruya denk geliceği mi düşünmemiştim :) sevgilimle cumartesi günü ayrıldık 2 gün oldu daha şu an kimseyi istemiyorum onu da istemiyorum ya.. sorunun cevabı evet her insan dediğin durumu yaşamıştır o an ayrılıp çok geçmeden çıktığı biri olmuştur mutlaka tabi her seferinde aynı şey oluyorsa sorun var demektir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bu biraz da şansla alakalı bir durum.Gerçekten seni seven bir insanı bulduğunda ya zamanlama yanlış olabiliyor ya da şartlar elverişli olmuyor.Aynı şekilde seninde sevebilceğin insan için de bu durum geçerli olabiliyor.Hem sevip hem de sevilirsen keyfine diğcek olmuyor.Bu ilişkiye ulaşana kadar da genellikle bocalıyorsun.Bu bocalamalar senin olgunlaşıp kendini tanıyıp gerçek bir sevgiden beklentilerini belirliyor. Ne istediğini bildiğinde bocalamıyorsun ve 1-2 aylık ilşkiler tarih oluyor..

    1|0
    0|0
  • maymun iştahlıyım

    1|0
    0|0
  • o kadar da sık değiştirmedim...

    1-2 senelik ilişkilerim oldu.

    0|0
    0|0
  • ben de şimdiye dek ciddi manada sadece b1r kişiyle cıktım...

    ehh nasıl oyle olmasın ki, ben kucukken bezımı bile yanlıslıkla kafama baglarlarmış bazen...

    sonuc pek sasırtmasa gerek :(

    1|1
    0|0
  • benimle çıkma çıkar mısın ?

    0|0
    1|0
  • 17 yaşımdan beri sürekli oldu süreleri en uzunu 4 yıl en kısası 3gün sürdü. şuanki ilişkim 5 aydır devam ediyo. ama araya zaman koyma durumu olmuyo bende bir ilişki bittikten 2 haftasonra enfazla yenisi başlıyo.

    0|0
    0|0
  • aslında hiç sevgilim olmadı ama gittiğim ülkelerde kızlarla takılıyoz sadece cinsellik başka bir sey yok galiba sevgili olabilecek bir yapım yok

    0|0
    0|0
  • 2 3 sene sevgilim olmaz ondan sonra bir olur 3 4 sene surer boyle sapik bisi de olmaz he. :) ben kendime gicigim sahsen bu konuda.

    0|0
    0|0
  • ilk ilişkim 4 sene. daha sonrakiler 2şer ay sürdü. 2şer aylık ilişkilerin arasında 4er ay yalnız takıldığım zamanlar var :)

    0|0
    0|0
    • benimkisi gibi...sanırım bu uzun süreli ilşikiden çıkmanın verdiği bi afallama

    • aynen. o afallamayı yeni yeni atlatıyorum :) ama uzun süreli bir ilişki olsun olacaksa artık :) özledim eski günleri :)

  • valla saymadım zaten 2 kısıyle cıktım onların arasında da 3-4 yıl oynuyor ortalama

    0|0
    0|0
  • eskiden en uzun bir kac gunde bir degisirdi. eskilerle de tekrar baslamazdim. son 2 yila yakin suredir de tek kisi ile beraberim. hayat iste ne olacagi belirsiz.

    0|0
    0|0
  • Hayatında 1 olan kızlar da kimm..merak ettim açıkcası...Kim mişş...?

    0|0
    0|0
  • 4-5 yılda bir oluyor...genelde 2-3 yıl sürüyor...bittiğinde 2-3 yıl kimseyi düşünmem...

    0|0
    0|0
  • şimdi şöyle anlatayım güzel ablacım : abazayız lan biz :(

    0|1
    0|0
  • hıckımse ılk gıbı olmaz

    0|0
    0|0
  • çorabımı değiştirmemden daha sık olduğu günleride gördüm :D

    0|0
    1|0
  • ilkokula başladığımda 6 yaşımda olmuştu sevmiştim bi kız çocuğunu .başka da olmadı :D

    0|0
    0|0
  • 1 gün 1 hafta o kadar. normal mi sence. milletin 3 ay 6 ay 1 sene 2 sene var.

    0|0
    0|0
    • 1 gün 1 hafta arayla sürekli sevgili yapmak için kıvanç tatlıtuğ olmak lazım :)

    • kıvançtan eksiğim yok fazlam var :D hayır onu kast etmedim ben. ilişki sürem o kadar sürdü. sonra yenisini bulmam akraba eş dost aracılar tanıştırıyor 3 ay sonra 6 ay sonra 1 sene sonra aynı. sonra yine ilk buluşmada bitiyor. çünki evlilik için buluşuyorum. sonra olmayınca ya kendimden ya da aracı ile tanışmaktan sorun buluyorum. kendim de nasıl bulacağım sapık demesinler avm lerde.

  • 2 haftada 1 oldu genelde

    0|0
    0|0
  • bir günde 3 kişiyle cinsel münasebetim olduğunu biliyorum

    0|0
    0|1
  • 2 ayda bir filan oldu

    0|0
    0|0
  • valla ne zaman bulursam bazen ayda iki bazen 5 ayda bir buldummu affetmem :)

    0|0
    0|0
  • 6 ay yada 1 seneyi bulurdu bekarken birileri ile çıkmam.Çok fazla ortamım yoktu ondan galiba yada beni beğenmiyorlardı.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • 4-4-2 taktiğini kullanmak istiyorum :)

    1|0
    0|0
  • Sevgili hayatına çok sıcak bakmadığım için

    1|1
    1|0
  • 2-3 günde bir değiştiriyorum .. Çabuk sıkılan bir yapım var ...

    0|0
    1|1
  • en uzun 3 yıl sürdü aradan 6 ay sonra birisi girdi hayatıma oda kısa sürdü 5 ay kadar sonra birisi çıktı 2 yıl sürdü o gün bugündür dhada yok.

    0|0
    0|0
    • benim hikayeye benziyo biraz..

  • Çamaşır da Renkliler ile beyazları,siyahları aynı anda yıkayamıyoruz değil mi ? ilişkilerde böyle önce ayırt edersin bir kalıba sokarsın.ya sonu ya beyazdır,ya siyahtır.beyaz veya siyahı renkli yıkarsan ebruli olursun.uzar gider sıkmak istemiyorum :))

    0|1
    0|0
    • Burda şair aslında bir ilişki kafada tam anlamıyla bitirmeden diğerine geçmeyin mi demek istiyor yoksa ben mı yanlış anladım. Ayırt edip karıştırmak öyle bir düşünce oluşturdu bende.

    • Hepsini Göster
    • şair övgünüze mahsar olmak beni şeref , gurur , onur hepsine boğdu efendım :) ayrıca bu saatte sağlıklı düşünebildiğime de sevdindim :)

    • Değerli okurum sevgiyle kalın :)

  • yasim 23 ve simdiye kadar birtane sevgilim oldu onunlada hala beraberim cok sükür..

    0|1
    0|0
  • bende vala ne yaa;n soyluyom cok degistrdimmm heresnde bir sey begemedim

    1|0
    0|0
  • sevgili değiştirmem 2 ilişkim oldu 1 çok ciddi devam ediyor

    0|0
    0|0
  • Gün de 3 adet.

    0|0
    1|1
  • Şimdiye kadar 1 kişiyle ilişkim oldu.2 günlük ilişkiler bana göre degil.

    1|0
    0|0
  • 1 tane sevgilim oldu..oda oldumu olmadımı karışık...

    1|0
    0|0
  • Bu konuda çok idareli oldum.

    Sık sevgili değişen kişilerden kaçmak lazım.

    0|0
    0|0
  • Ayda 2-3 kişi...Belki de aynı anda :)

    1|0
    0|1
  • yasım 26

    1.sevgilim 6 yıl

    2.sevgilim 6 yıl

    su anda 1. sevgilimle evlenmek üzereyim ilginç di mi?

    0|0
    0|1
Yükleniyor...