Bu ara kanamamı ve ertesi gün hapının etkisi olabilir mi?

Bu ay ertesi gün hapını fazla aldım.(iki defa) ve 25 günde bir adet olurum fakat 20 gün ardından kanamam başladı.Adet kanaması miktarında değil, ara ara 30 gr şeklinde geliyor ve iki gündür devam ediyor.Bu durum normal midir?

Dip not: Bu ay sol yumurtalıklarımda ağrı vardı.


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Aldın hap d.konrol hapımı uzman tv ya sorabilirsin bunu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • ayda bir kez kullanılır. bir kez bile kullanım adet düzensizliği ve ara kanamalara yol açar.

    şaşırdığım bir nokta var

    sen kanının gramajını nasıl ölçtün?

    0|0
    0|0
  • vücudun dengesini bozuyorsunuz böyle.spiral falan kullansana.ileride sağlık problemleri yaşayacaksınız.

    0|0
    0|0
  • yumurtalık ve rahim kisti meydana gelsin diye çabalamışsın resmen.. seks yaparken korunmazsınız, sonra hapları leblebi gibi yutarsınız.. eger birkaç gün içinde kanama ve ağrı durumu normale dönmezse doktora git..

    0|0
    0|0
  • Hemen bir kadın doğum uzmanına görünmelisin.

    0|0
    0|0
  • olabilir yeminnen bak:D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Onun üst üste alınmaması gerekiyor yanlış yapmışsın sık kullanımda hem işe yaramaz hem de vücudun hormon dengesini bozar

    0|0
    0|0
    • aynen ama emın olmk ıstedık sorun olmayacağından...

Yükleniyor...