Arkdaşlar yarın annemin dogum günü ne almam lazım ?

arkdaşlar yarın annemin dogum günü ne almam lazım ? link burdan hatırlarsınız :) beni biraz daha gönlünü alayaım istiyorum :)


0|0
6|17

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Elini öp sarıl yeter annelerinin gözleri ne hadiye nede çivek vb değildir hayırlı evlat yetiştir için sevinecektir dedimi yaparsan

    0|0
    0|0
  • linke baktım da ..bence erkek arkadaşını tanıştır onla özür dilesin.bir daha böyle birşey yapmayacağına dair...

    çiçek al diyenler de geride kalmış.modası çoktan geçti...şöyle güzel bir bileklik kolye al..taktıkça seni hatırlasın...yada yapmasını biliyorsan bileklik yap..bir çok pahalı hediyeden daha güzeldir:)

    0|0
    0|0
  • ben anneler gününde kırmızı bir duvar saati almıştım. çevrelerinde uçuşan kalpler falan var. en altta da canım annem yazıyor. bir de kanatları açık kelebekler. ama bunların hepsi ayrı ayrı parçalar. kurulumu biraz zahmetli olabilir.

    0|0
    0|0
    • olsun :) annelere deyiyo

    • Hepsini Göster
    • sormaa yaaa çok kötü olmuştum o gün anneme karşı :(

    • yani öyle olur zaten. kocaman kızsın aslında yaptığın büyük bir yanlış falan yok ama karşındaki anne olunca çok kötü olursun ya :) unutuldu ama dimi artık hiç sorun yok?

  • 1 deste çiçek yeterli

    0|0
    0|0
  • üçlü burma bilezik

    0|0
    0|0
  • nice yıllara dostum. ihtiyacı olan bir şey al günlük yaşamda kullanabilsin özellikle arkadaşlarıyla bir araya gelince yanında taşıyacağı ya da takacağı ya da giyebileceği bir şey al. Ya da mutfakta kullanabileceği bir şey olsun ki işe yarasın.

    0|0
    0|0
    • tek taş diyorsan kardeşimle birlikte aldık onu daha farklı diye düşündüm linkte söyledigim gibi kırdım onu biraz :S

    • ne yaptın dostum o kadar pahalı şeylere gerek yok bırak tek taşı baban alsın :) biraz daha ucuz bir şey bak. En klasik olanı mesela çanta ya da ayakkabı :)) Bütün kadınlar 10 tane çantası ya da ayakkabısı olsa olsa 11. yi ister :)

  • Çok akıllı bir kızsın sen...Yani aslında bize sormadan da sen pekala bulur edersin bişiyler...Ama şunu söyliyim... Anneye en güzel hediye bir buket sevgi dolu çiçektir...Cidden...

    0|0
    0|0
    • teşekkürr ederim kırdım az onu oyüzden diyorum :)

    • Hepsini Göster
    • ya zaten nişanlıyyım :)

    • Olsun...Ben ne nişanların atıldığını gördüm :(((

  • Pırlanta yüzük al anneler çok sever.

    0|0
    0|0
  • manevi bişi olursa çok sevinir mesela eski bir fotoğraf felan...

    0|0
    0|0
  • mini etek

    0|0
    0|0
  • bir tane altın bıleziğe hayır demez heralde :)

    0|0
    0|0
  • duş alabilirsin

    0|0
    0|0
  • don sütyen al:D

    0|0
    0|0
  • spor ayakkabı.

    0|0
    0|0
  • Terlik al. Hafif olsun ama (anladın sen)

    0|0
    0|0
  • anneler candır can...

    0|0
    0|0
  • çiçek alsan çok mu klişe olur acaba

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...