Kızları tavlamak için ne yapmamız gerekiyor beyler bayanlar ?

öyle kızlar varki gözlemlediğim kadarıyla taktiklerle yaklaşılmasını çok istiyorlar işini bilen adam götürüyor bilmeyen bön bön bakıyor tek bir yöntemi yokmudur bunun ?

siz bu zamana kadar nasıl kız tavladınız ve bayanlar erkeklerin sizi nasıl tavlamasını istersiniz yanii nasıl yaklaşalım yanınıza şimdi sizi o kadar iyi tanımıyoruz onun için tek bir yöntemi yokmuudur bunun ?

Güncellemeler:
Bayanlarımız pek bir şey açıklamamış


erkeklerin sizi nasıl tavlamasını istersiniz yanii nasıl yaklaşalım yanınıza şimdi sizi o kadar iyi tanımıyoruz onun için tek bir yöntemi yokmuudur bunun cevabını bekliyorum..


Teşekkürler arkadaşlar sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vericem :)) biraz geç oldu ama k. bakmayın artık



0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • hepsi bön bön bakıyor.

    0|1
    0|0
    • peki ne yapılmasını isterisin ?

    • Hepsini Göster
    • yaa olmayanı de adam hoşlanıyorda sendenn

    • hmm bilmem ama öyle bakmasın.Gelsin adam gibi konuşsun ben ciddiyet isterim erkekte öyle yavşak yılışık heriflerden hiç hoşlanmam.Madem istiyorsun kızın karşısına çıkacasın.Kimseye yeşil ışık yakamam.İsteyen peşimden koşar.

Kızlar Ne Diyor 2

  • agzına sıçman yeterli biz kızların hepsi değil ama genelde nerde üzen ağlatan varas gidip onlara aşık oluyoruz efendi adam yaranmıyor bazılarımıza...

    0|1
    0|0
    • ama bunun için senin ona aşık olman veya çok hoşlanman gerekiyor

    • Hepsini Göster
    • Bu soruyu neden sordun peki iletişim kurmak istediğin biri mi var?

      evet haklsın senin kadar meraklı değilse zaten iletişim falan kuramazsın ama kızlar birden pat diye seninle samimi olmazlar senin biraz üstlemen gerekir tepse bile belli bir süre senin mesaj atman ya da senin ilgili olman gerekir baktın cidden tık yok o zman geri çekilirsin ki o zamanda o kız senin peşinden koşar

    • şu an yokta öyle biri yanii oldu da ama hala cevap yok yanii

  • dürüstlükleriyle .

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 4

  • yok aga bu devirde durust erkege ; beyfendiye bakmiyorlar daha cok girisken lafi pat cikarip ortaya koyana , kendine guvenene , kisacasi bana balik yemeyi deyil tutmasini ogret diye bir laf varya heh iste bir kizmi gordun direk git yapis ters teperse tepsin elbet baska bir seferinde pozitif bir etki yakaliyacan beklemekle olmuyor bu olaylar sen atak yapacanki gelsinler kendimden biliyrm bol sans

    0|1
    0|0
  • güzel bir kadınla konuşurken erkeklerin en son yaptığı şey kendilerinden bahsetmek oluyor dostum.kendinden bahsetmelisin.kendinle dalga geçerek,eğlenerek yapmalısın bunu :)

    0|1
    0|0
  • inanın hiç bir şey yapmanıza gerek yok eyer sizden hoşlanan birisi varsa eyer bir şekilde size ulaşır yeterki canına tak tesin... tıpış tıpış gelip söyler sana karşı bişey hissettiklerini..

    0|1
    0|0
  • tavlaoynayarak

    0|0
    0|2
Yükleniyor...