Bir erkeğin sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız?

Sorum açık aslında...

Bir erkeğin sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız?Erkekler nasıl belli edersiniz ya da etmemek için neler yaparsınız?


0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • -Ara ara kaçamak bakışlar veya direk keskin bakışlar atarız

    -Çekingensek daha panik, girişkensek daha rahat oluruz onun karşısında

    -Onunla aynı ortamlarda iken kendimizi ortam içinde ispatlamaya çalışırız, belgesellerdeki erkek orangutanın dişi emmanuelleyi etkileme çabalarına benzer bu durum

    -Daha şımarık ve daha esprili olur

    -Seninle konuşurken yer yer iltifatlar, çogunlukla espriler, kendiyle ilgili çok şey paylaşır, genelde arayışlarıyla ilgili aşk meşk muhabbetlerinde konuşur.

    -Kıskançlıgını ufak da olsa sana belli eder, bazen bir bakış, bazen bir çatık kaş, bazen bir off çekiş, bazen bir söz.

    -Daha savunucu olur ortamlarda, yani mesela sana karşı muhalif bir tutum oldu, haklısın veya haksızsın direk açıklama çabasına girer veya konu geçiştirir bir şekilde(görecelidir)

    -Olumsuz bir hareketinde veya konuşmanda çok rahat ve kolay bozulur veya direk o da olumsuz bir hareket veya konuşma ile karşılık verir.

    Tepkilerini ölçmen lazım

    Mesela

    Onunla konuşurken

    -Şu çocuk çok hoş

    -Şu müziği dinler misin, sana gelsin(link at burda sevdiğin şarkının)

    -Vakit ayırmadıgı zaman trip at, tatlı tripler olsun

    -Bi defalığa mahsus "hadi len tipsiz" gibisinden bişey de, şayet çok bozulduysa " şaka lan tipine gurban" gibisinden cümleler, örnek yani anla

    Tepkilerini ölç kısaca.

    cut.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Davranisi bakisi hareketi arayip sormasi gormek istemesi seni

    0|0
    0|0
  • Bunu anlamaması için kızın gerçekten aptal olması gerekir ..ama erkek çok çekingense anlaşılamayabilir tabi...

    0|0
    0|0
  • Hareketlere manasız anlamlar yüklemek yalnızca lüzumsuz hayal kırıklığı yaratır o yüzden kim olursa olsun bilinçli bir şekilde bana duygularını açmadan beni sevdiğini veya nefret ettiğini düşünmem saygılar...

    1|0
    0|0
  • benim gözüm sürekli o kızın üstünde. sürekli onu gözlüyorum. onunla bir araya gelmek için uğraşıyorum. onunla konuşmaya çalışıyorum. sırf o istediği diye bazı şeylerden feragat ettim.

    senden hoşlanıyorsa zaten anlarsın.

    0|0
    0|0
  • sürekli bakarım etrafında gezerim cok sık karşılaşıorız

    0|0
    0|0
  • gözlerimi hızlı hızlı kırpıştırarakdan bakarım

    0|0
    0|0
  • bakarım gözlerinin içine kendimi fark ettiririm ne pahasına olursa olsun onunla muhabbete bir şekilde girerim ve ilgimi açıkça belli eder ve altın vuruş... ;) seni çok sevdim be nazlım nerdesin :((

    0|0
    0|0
  • Mal gibi içine düşecek gibi bakıyorsa kaç bence :D

    0|0
    0|0
  • Erkek dedigin her dişiden hoşlanir yeter ki bir umut gorsun :))

    Kafa yormayin boşuna bu konuda...

    1|0
    0|0
  • gözlerimi ondan alamam

    0|0
    0|0
  • Kibar oluyorsa yanında böyle özen gösteriyorsa herşeye seviyordur

    0|0
    0|0
  • durmadan sana bakıyor ve gülüyorsa tamamdır bu iş :D

    0|0
    0|0
  • bunu saklamam sölerim sanırım öyle evet evet öyle :)

    0|0
    0|0
  • anlaman cok zor bosuna ugrasma

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlar ben merak ettim hem kızda hem erkekte.Hazır sorusunu bulmuşken sorayım.Eğer karşısındakinin gözüne uzun süre bakıyorsa hoşlanma vardır diye.Doğru mu?

    0|1
    0|0
    • Eksik yazmısım yanyanayken yani kaçamak bakışları kastetmiyorum.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Soylemedikce pek anlasilmaz.

    0|0
    0|0
  • ABİ SÜREKLİ BAKIYOSA GÜLÜYOSA SEVİYODUR VEYA EN YAKIN ARKADAŞINA SENİNLE İLGİLİ SORULAR SORUYOSA

    0|0
    0|0
Yükleniyor...